24.hu Interaktív biológia óra II. – Esettanulmány
A hüllőknél emeltük a tétet – leforgattuk a második élő biológia órát is a Tropicariumból. Az esettanulmányban most videós kulisszatitkokat is megosztunk a kampányerdemények mellett.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | május 21, 2020 | 24.hu, Online esettanulmányok | 0
A hüllőknél emeltük a tétet – leforgattuk a második élő biológia órát is a Tropicariumból. Az esettanulmányban most videós kulisszatitkokat is megosztunk a kampányerdemények mellett.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | május 5, 2020 | 24.hu, Online esettanulmányok | 0
A cél az volt, hogy minél több emberhez és szélesebb rétegekhez eljusson a Tropicarium interaktív biológia órája, a 24.hu-t az olvasótáborának diverzitása és mérete pedig ideális médiapartnerré tette a kampánycélok eléréséhez.
BővebbenÍrta: dorajuhasz | Apr 23, 2020 | Magazin hírek | 0
A National Geographic különleges akcióval készült az idei, április 22-i eseményre A National...
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Nov 11, 2019 | Online hírek | 0
A portfóliónk további 5 megjelenési lehetőséggel gazdagodott. Az új felületek kifejezetten látványos, figyelemfelhívó hirdetési formák.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Jun 26, 2019 | Különleges online hirdetések | 0
A klasszikus szórólap online változata, nyilakkal lapozható oldalszám kiírással.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Feb 5, 2019 | Különleges online hirdetések | 0
A half page zónában megjelenő 300×600 px méretű formátum, amely nyitásra ösztönző módon mozog, kattintásra hajtogatódik ki 900×600 px méretűre. Kinyitás után egy videó is elindul, lejátszás után pedig visszahajtogatódik a kreatív.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Feb 5, 2019 | Különleges online hirdetések | 0
A half page zónában megjelenő 300×600 px méretű formátum, amely nyitásra ösztönző módon mozog, kattintásra hajtogatódik ki 900×600 px méretűre és a kreatívon található bezár gombbal zárul be (hajtogatódik vissza).
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Nov 14, 2018 | Különleges online hirdetések | 0
Billboard zónában futó interaktív banner, egy csúszka jobbra-balra mozgatásával két képet tesz láthatóvá, így az „előtte-utána” vagy „A/B” élmények átadását hatékonyan támogatja.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Jul 3, 2018 | Különleges online hirdetések | 0
Interaktív, klasszikus memóriajáték-alapon működő roadblock banner, ahol az egyes kártyablokkok párját kell kattintás után megtalálni. Az ügyféloldalra történő kattintások mellett azt is mérjük, hogy hány kártyablokkot fordított fel a user és hányan játszottak újra.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Jan 31, 2018 | Különleges online hirdetések | 0
Az Interactive carbook a fejlécben található billboard zónában futó látványos, interaktív hirdetés, amivel lehetőséget kapunk rá, hogy a terméket több színben is megnézzük, valamint szöveges, képes, videós információkat is kaphassunk róla.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Jan 3, 2018 | Különleges online hirdetések | 0
A carousel a fejlécben található billboard zónát foglalja el, benne maximum 8 db, egymással rotálható képpel.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Sep 28, 2017 | Női, életmód | 0
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető receptoldala. Oldalunkon több mint 61.000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában.
Bővebben