Az Év edzője – Esettanulmány

Rengetegen járnak edzőterembe, hogy formában tartsák magukat. De vajon kik azok az edzők, akikhez a legtöbben és a legszívesebben járnak edzeni? Hogy a kérdést megválaszolhassuk: a WellnessCafé és a Wellness magazin elhatározta, hogy megtalálja az Év Edzőjét!

Bővebben

NLCafé, a modern nő iránytűje

Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.

Bővebben

Normaflore esettanulmány 2017

A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.

Bővebben

Nosalty – A Philips Airfryer termékkategória felépítő kampányának bemutatása

A Philips egy igazi újdonsággal, az Airfryer XXL Smarttal jelentkezett, melyet szerettek volna széleskörben megismertetni a fogyasztókkal. A kampánycél is erre épült, a Nosalty csapatával együttműködve olyan sokszínű recepteket hozzanak létre, melyek az Airfryer használatával könnyedén és nagyon rövid időn belül elkészíthetők.

Bővebben