Ezzel az új módszerrel 2x annyi új vevőt tereltünk be a szépségszalonba
Ha neked is van üzleted, például szépségszalonod vagy barkácsboltod akkor tudod, hogy sok esetben milyen nehéz oda beterelni és vásárlásra bírni az embereket.
Bővebben2017. 06. 12. | Online esettanulmányok
Ha neked is van üzleted, például szépségszalonod vagy barkácsboltod akkor tudod, hogy sok esetben milyen nehéz oda beterelni és vásárlásra bírni az embereket.
Bővebben2017. 03. 21. | Online esettanulmányok
OTP kampány: jó példa a portfólióból kiinduló összetettebb együttműködés hatékony megvalósítására.
Bővebben2017. 03. 20. | Online esettanulmányok
Napjainkban a marketingkommunikáció már nem a fogyasztóknak szól, hanem róluk!
Bővebben2017. 03. 13. | Online esettanulmányok
Tartalmi megoldásaink keretében nem csak online portfóliónkban gondolkozunk, hanem site-jaink népszerű Facebook oldalain is újszerű ötletekkel állunk elő.
Bővebben2017. 03. 13. | Online esettanulmányok
Egy hiteles és releváns környezetbe ágyazott, jól időzített tartalom hatékony forgalomterelő megoldás lehet. Erre mutatunk egy jó példát a Dr. Oetker Sütni jó! kampányán keresztül.
Bővebben2017. 03. 08. | Online esettanulmányok
A NaturAqua a Koraszülöttek Országos Egyesületével együttműködve próbál minél jobb esélyeket biztosítania az egészséges fejlődéshez.
Bővebben2016. 09. 14. | Esettanulmányok, Nosalty, Online esettanulmányok, Online hírek
A Philips egy igazi újdonsággal, az Airfryer XXL Smarttal jelentkezett, melyet szerettek volna széleskörben megismertetni a fogyasztókkal. A kampánycél is erre épült, a Nosalty csapatával együttműködve olyan sokszínű recepteket hozzanak létre, melyek az Airfryer használatával könnyedén és nagyon rövid időn belül elkészíthetők.
Bővebben2016. 06. 24. | Online esettanulmányok
Mi jellemzi napjainkban a 25-35 év közötti korosztályt?
Bővebben2016. 05. 30. | Online esettanulmányok
A Kreatív Content+Marketing Award fődíjat, valamint az FMCG termékek között kiosztott arany díjat a Domestos – „A fertőtlenítés csodái” című, immáron második éve futó kampánya nyerte el.
Bővebben2016. 05. 24. | Online esettanulmányok
Járjunk utána, hol találhatod meg fiatal célközönségedet hatékonyan!
Bővebben2016. 05. 16. | Magazin esettanulmányok, Online esettanulmányok
Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.
Bővebben2016. 04. 28. | Online esettanulmányok
A 24.hu egy úttörő, innovatív tartalmi projekttel nyerte el az HBO együttműködést: a hétfői Trónok harca epizódok után Facebook live videó formában, élő kibeszélő show-ban beszélgetett két újságíró és szakértő vendégeik az aktuális részről.
Bővebben2016. 03. 16. | Online esettanulmányok
A Rubophen nem csupán termékeivel kíván a fogyasztó segítségére lenni – ebben a kampányban szórakoztató tartalmaival segíti az olvasókat az NLC snowfall oldalán.
Bővebben2016. 03. 16. | Online esettanulmányok
A tartalommarketing vagy content marketing az idei év egyik legfelkapottabb témája lesz, és már az első negyedévben is hangsúlyosan jelen volt a szakmai sajtóban, konferenciákon tömegével hallgathattunk érdekesebbnél érdekesebb előadásokat.
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
A Volvó hangsúlyos PR kampány keretein belül szerette volna kihangsúlyozni a Volvo megbízhatóságát. A kulcsértékek: környezetvédelem, felsőfokú biztonság, prémium márka.
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben