Az idén áprilisban indult Krémmánia TikTok csatornáján, már közel 100 darab saját gyártású videó található, melyek hatalmas népszerűségnek örvendenek.

TikTok csatornáját azzal a céllal indította útjára a márka, hogy hitelesen, őszintén, kendőzetlenül és mindenekelőtt szórakoztató módon mutassák be a beauty világ újdonságait, a legjobbra értékelt termékeket és legfrissebb trendeket. Legyen szó akár a tudatos bőrápolásról, hajról, sminkről vagy parfümről, a Krémmánia megkerülhetetlen szereplő. Olyannyira megkerülhetetlen, hogy a Krémmánia.hu látogatóinak nagy része gyakran visszatér az oldalra, és vásárlás előtt is itt tájékozódik az adott termékről.  Havonta közel 1 000 000 keresés történik a Krémmánián, ahol 1 117 547 őszinte felhasználói vélemény olvasható több mint 133 731 kozmetikumról.

 

Félve nyúltunk hozzá a TikTokhoz, a Central digitális női portfóliójában még ismeretlen terepnek számított. Több hónapos kutatómunka és számtalan brainstorming után született meg ez a csatorna, amely azóta többünk kedvence. Fontos volt, hogy olyan videókat készítsünk, amelyeket nemcsak a TikTok díjaz, hanem a Krémmánia márkaértékeit is figyelembe veszi. Azt hiszem sikerült megtalálni az ideális formátumokat, de ez még csak a kezdet.

Pácsonyi Daniella

Digitális női portfolió-igazgató, Central Médiacsoport Zrt.

A Krémmánia TikTok csatornájának jelenleg legnépszerűbb videóját már több, mint 1 000 000 ember látta, ebben kipróbálnak egy olyan effektet, amelynek használatával elérhető a személyre szabott ideális szemöldökforma. Ez a felvétel már 72,3 ezer lájknál, 1182 hozzászólásnál és 1623 megosztásnál jár.

A második legnépszerűbb tartalom szintén a szemöldök formázásához kapcsolódik, egy tutorial videóban mutatja be a szerkesztőség egyik oszlopos tagja, hogyan érdemes szappannal laminált, természetes hatású szemöldököt formázni.

A Krémmánia élen jár a beauty hackek ismertetésében is, már átlépte a 315 000 -res megtekintést az a vadonatúj videójuk, melyben az automatikus ajakkontúr-ceruzák és bizonyos rúzsok titkáról rántja le a leplet.

 

A TikTok robbanásszerűen hódította meg a világot és egyben a magyar piacot. A legújabb statisztika szerint az átlag felhasználót havi 25 órára szegezi képernyő elé és legalább naponta egyszer biztosan belép az alkalmazásba. A platform számtalan lehetőségeket kínál, hogy kreatív és játékos környezetben érjünk el a 35 év alatti korosztályt.  A Krémmánia TikTok csatornáján megjelenő tartalmak rendkívül változatosak, egy valami azonban közös bennük, az, hogy kivétel nélkül a célközönségünk valamely problémájára kínálnak megoldásokat. Küldetésünk, hogy a TikTok tartalmainkkal a Krémmánián megszokott szakmai hitelességet szórakoztató és kreatív módon mutassuk meg.

Tóth Alexandra

Digitális marketing menedzser, Central Médiacsoport Zrt.

A Krémmánia TikTok csatornáján hirdetőpartnereinknek olyan megjelenési lehetőségeket biztosítunk, mint például a videó termékelhelyezéssel, edukációs videósorozat, helyszíni videó vagy akár egyedi kreatív koncepcióval kialakított videó.

Nagyon izgalmas és örömteli számunkra mindig, hogy láthatjuk, ahogyan termékeink egyre fejlődnek és innovatív megoldásokat használva folyamatosan megújulnak. Kifejezetten örülünk annak, hogy az idei évben már több márkánk is saját TikTok csatornát hozott létre, ahol a kiemelkedően magas elérésű videóik bizonyítják, hogy az általuk készített tartalom eléri célközönségét, a felhasználók szeretik a márkáinkat és bármilyen platformon szívesen fogyasztják azokat. Ezzel végsősoron hirdetőink üzeneteit is még hitelesebben és hatékonyabban tudjuk közvetíteni.

Éder Zsuzsanna

Digitális értékesítési csoportvezető, Central Médiacsoport Zrt.

A Krémmánia TikTok kiajánlója letölthető itt.

Ha felkeltettük érdeklődését kérjük keresse Central kapcsolattartóját vagy írjon az internetsales@centralmediacsoport.hu e-mail címre!

Forrás: Krémmánia social csatornáinak adatai, 2022.08.



Címkék: