A rendezvény betelt, köszönjük a jelentkezéseket!

A Central Médiacsoport immáron 5. alkalommal rendezi meg a Gyógyszerkommunikációs konferenciáját, idén október 17-én. A konferencia exkluzív meghívásos alapon működik, limitált létszámmal tudjuk fogadni az érdeklődőket.

Konferenciánk fő témája: a vásárlói döntés folyamata a gyógyszeriparban.

Az idei rendezvényen több szempontból megvizsgáljuk, hogy milyen hatások befolyásolják a beteget, ha gyógyszert, terápiát választ. Hogyan épül fel a döntési folyamat, milyen impulzusok, reklámok hatnak a fogyasztóra ebben a szegmensben. 

A fogyasztói szokásokat, márkaválasztással kapcsolatos döntéseket számtalan tényező befolyásolja a gyógyszeriparban is. Amellett, hogy erős márkahűség és elköteleződés jellemzi a vásárlásokat, változnak a fogyasztói szokások.

Az V. Gyógyszerkommunikációs konferencián neves szakemberek járják körbe, hogy milyen trendek jellemzik ezt a szegmenst, a vásárlói döntés folyamat hogyan működik a gyógyszerek esetében, mennyire tudatos a beteg ha gyógyszert vagy terápiát választ:

 

  • Szívünkre vagy az eszünkre hallgatunk?
  • Mi alapján választunk gyógyszert, mik a döntési preferenciák?
  • Melyek a legújabb trendek a patikában?
  • Befolyásol-e a média? Mennyire erős az elköteleződés a márkákkal kapcsolatban?

Előadók

Prof. Dr. Aczél Petra

Budapesti Corvinus Egyetem // nyelvész, kommunikációkutató, egyetemi tanár, intézetigazgató

Kiss Katalin

Inspira Healthcare Research // account manager

Mérő László

magyar matematikus, publicista, pszichológus, az ELTE Pszichológiai Intézetének és a Babes-Bolyai Tudományegyetemnek professzora

dr. Kenderes Gabriella

Richter Gedeon Nyrt. // marketing igazgató

Mezei Noémi

Central Médiacsoport // kereskedelmi marketing menedzser

Krankovics Béla

Central Médiacsoport Zrt. // HáziPatika termékmenedzser 

dr. Zlinszky János

BENU Magyarország Zrt.  // igazgatósági tag

Éder Zsuzsanna

Central Médiacsoport Zrt..  // digitális értékesítési menedzser

Szerencsés Dóra

Inspira // Healthcare stratégiai igazgató

Kenessey Adrien

Central Médiacsoport Zrt. // magazinértékesítési csoportvezető

Major Helga

Zenith The ROI agency // Media Director

Oláh Péter

PR-ego Kommunikációs Ügynökség // ügyvezető igazgató

Sikos Gergely

Aramis Pharma // Üzletág Igazgató Rx Generikus @ OTC

Dr. Kőházi Anikó

Háziorvos // Ceglédbercel

Márkus Ádám

NAOS // Country Manager

Program

Időpont: 2019. október 17., 9.00 – 14.00 | Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

09.00 – 09.30

Regisztráció

09.30 – 9.40

Köszöntő

//Géczi Tamás // Inspira // ügyvezető igazgató

09.45 – 10:05

Szívedre vagy az eszedre hallgass?

// Mérő László // ELTE Pszichológiai Intézetének és a Babes-Bolyai Tudományegyetem // professzor, pszichológus, publicista, magyar matematikus

10.05 – 10:25

Mi alapján választunk gyógyszert?

// Kiss Katalin //  Inspira Healthcare Research // account manager //  

10.25 – 11:05

Kerekasztal

Moderátor // Szerencsés Dóra – Inspira Healthcare Research -Healthcare Stratégiai Igazgató//  dr. Kenderes Gabriella – Richter Gedeon Nyrt. – marketing igazgató // Dr. Kőházi Anikó – háziorvos // Major Helga – Zenith The ROI Agency – Media Director  // Márkus Ádám – NAOS – Country Manager // Oláh Péter – PR-ego Kommunikációs Ügynökség – ügyvezető igazgató // Sikos Gergely – Aramis Pharma – Üzletág Igazgató Rx Generikus @ OTC

11.05 – 11.35

Kávészünet

11.35 – 12:05

Hogyan befolyásolja a média a betegek/fogyasztók elköteleződését?

// Prof. Dr. Aczél Petra // Budapesti Corvinus Egyetem Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézet // kommunikációkutató, egyetemi tanár, intézetigazgató

12.05 – 12.20

Patikai fogyasztási szokások

// dr Zlinkszky János // BENU Magyarország Zrt. // igazgatósági tag

12.20 – 12.35

Tömegelérés a Central portfóliójával

// Éder Zsuzsanna – Central Médiacsoport Zrt – digitális értékesítési menedzser // Kenessey Adrien – Central Médiacsoport Zrt – magazinértékesítési csoportvezető

12:35 – 12.55

Kutatás

// Mezei Noémi – Central Médiacsoport Zrt. – kereskedelmi marketingmenedzser // Krankovics Béla – Central Médiacsoport Zrt – HáziPatika termékmenedzser

12:55 – 13.15

Szerencsekerék

 

13:15 – 14:15

Állófogadás

A programváltozás jogát fenntartjuk.

Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

REGISZTRÁCIÓ

A rendezvényre való jelentkezés ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a rendezvényen fotó- és videófelvételek készülnek, melyeket a rendezvényt követően a Central Médiacsoport Zrt. kereskedelmi igazgatóságának hivatalos online felületein tervezünk nyilvánosan elérhető módon közzétenni a rendezvénnyel kapcsolatos kommunikáció, valamint üzleti tevékenységünk bemutatása érdekében.

A rendezvény betelt, köszönjük a jelentkezéseket!