Az életmódváltás egészen más, mint egy fogyókúra. Nem kínozni kell a szervezetet, hanem pont ellenkezőleg. Gondoskodni róla. Ez a gondolat vezérelte a Nők Lapja Életmódváltó Program Beauty Day eseményét, melyen sminktanácsadással és hajdiagnosztikával várták a Nők Lapja egészségtudatos kezdeményezésének 10 résztvevőjét.

Az életmódváltók a L’Oréal Professionnel Paris és a La Roche-Posay Laboratoire Dermatologique szakembereinek értő kezei között vehettek lendületet a testi-lelki megújulás következő szakaszához.

„Öröm volt látni az arcokon, hogy ezzel a programmal mekkora önbizalmat és magabiztosságot tudtunk adni a hölgyeknek! A kezdeményezés lehetőséget teremt egy támogató közösség kialakítására, ahol a résztvevők megoszthatják tapasztalataikat és motiválhatják egymást.”

Jádi-Kadlecsik Laura

Multibrand Media & Advocacy Manager, L'Oréal Magyarország

„A Nők Lapja Életmódváltók Beauty napja remek alkalmat nyújtott arra, hogy kilépjünk a szokásos értékesítési sémákból és egy mini B2C rendezvényen tudjuk megjeleníteni a csatlakozó hirdető partnerek márkáit. A Beauty napnál nem tömegrendezvényt értékesítettünk, a cél sokkal inkább az volt, hogy hétköznapi emberekkel és róluk készült videós anyagokkal – amiket aztán az oldalainkon, social felületeinken osztunk meg – szólíthassunk meg tömegeket és mutathassuk meg nagy plénum előtt a csatlakozó márkákat, szolgáltatásokat.”

Kenedli Laura

senior értékesítési specialista, Central Médiacsoport