Időpont: 2020. május 28., 15:00 – 16:00
A járvány ideje alatt különösen fontos látnunk, hogy mi történik a médiával és a különböző szektorokkal Magyarországon. Milyen kihívásokkal kell szembenézniük, kellett-e hirtelen változtatniuk a kommunikációs stratégiájukon, változtak-e a fogyasztói szokások és hogyan alakultak a kampányeredmények.
A #mediatalks keretében megszólaló marketing és kommunikációs szakemberek megosztják velünk a tapasztalataikat, hogy milyen hatással volt a járvány a gyógyszeriparra, az online tartalomfogyasztásra, milyen kommunikációs lépésekre volt szükség.
Témáink:
Géczi Tamás
Inspira // ügyvezető igazgató
Márkus Ádám
NAOS // Country Manager
Lunczner Ádám
Mindshare // Chief Media Director
Göncz Gábor
Sanofi // Head of Marketing CHC
Vági Róbert
Central Médiacsoport // Kereskedelmi igazgató
Krankovics Béla
Central Médiacsoport // Lapigazgató (HáziPatika, Nosalty, Well&fit)
Időpont: 2020. május 28., 15:00 – 16:00
REGISZTRÁCIÓ
A rendezvényre való jelentkezés ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.