Időpont: 2020. május 28., 15:00 – 16:00

Helyszín: Clickmeeting online platform

A Central Médiacsoport #mediatalks néven új, online előadás-sorozattal, jelentkezik, mely időről időre érdekes szakmai témákról, fogyasztói szokásokról, trendekről, márkákról, tartalmi és dispaly megjelenésekről, hirdetésekről és szektorspecifikus információkról szól. A sorozat első állomásán az online gyógyászati kommunikációról fogunk beszélgetni a pharma szektor szakértőivel.

A járvány ideje alatt különösen fontos látnunk, hogy mi történik a médiával és a különböző szektorokkal Magyarországon. Milyen kihívásokkal kell szembenézniük, kellett-e hirtelen változtatniuk a kommunikációs stratégiájukon, változtak-e a fogyasztói szokások és hogyan alakultak a kampányeredmények.

#mediatalks keretében megszólaló marketing és kommunikációs szakemberek megosztják velünk a tapasztalataikat, hogy milyen hatással volt a járvány a gyógyszeriparra, az online tartalomfogyasztásra, milyen kommunikációs lépésekre volt szükség.

Témáink: 

  • Milyen hatással volt a gyógyszeriparra a járvány? 
  • Hogyan hatott az online tartalomfogyasztásra? 
  • Szükséges volt-e kommunikációs stratégián változtatni? 
  • Nyertese-e a gyógyszeripar a járványnak? Nyertes–e az online? 
  • Milyen trendek várhatóak?

Előadóink

Géczi Tamás

Inspira // ügyvezető igazgató

Márkus Ádám

NAOS // Country Manager

Lunczner Ádám

Mindshare // Chief Media Director

Göncz Gábor

Sanofi // Head of Marketing CHC

Vági Róbert

Central Médiacsoport // Kereskedelmi igazgató

Krankovics Béla

Central Médiacsoport // Lapigazgató (HáziPatika, Nosalty, Well&fit)

Időpont: 2020. május 28., 15:00 – 16:00

Helyszín: Clickmeeting online platform

REGISZTRÁCIÓ

A rendezvényre való jelentkezés ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.