Időpont: 2020. június 30., 15:00 – 16:00
A járvány elvonulása után, a gazdaság újraindulása idején különösen fontos látnunk, hogy mi történik az online és offline médiával és a különböző hirdetői szektorokkal Magyarországon. Az autóipar az egész hazai gazdaság és így a hirdetői piac egyik legkiemelkedőbb szegmense, szereplői állapota, tervei egyfajta jelzésként is tekinthetőek a többi hirdető, az ügynökségi és a médiaipar szereplői számára egyaránt. Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a válság hatására, hogyan kellett hirtelen változtatniuk a szereplőknek a kommunikációs stratégiájukon, mire számítanak a fogyasztói szokások alakulásával kapcsolatban és hogyan, milyen szempontok mentén tervezik a jövőben a kampányaikat.
A #mediatalks keretében megszólaló iparági marketing és kommunikációs szakemberek, illetve a közönség soraiban helyet foglalók megosztják velünk a tapasztalataikat, hogy milyen hatással volt a járvány az autóiparra, illetve a reklám- és tartalomfogyasztásra, és arról is beszélgetünk, hogy mi várható a jövőben. A beszélgetés célja, hogy a hallgatók jobban lássák és értsék, hogyan működik a kommunikációs folyamat egy korábban soha nem tapasztalt rendkívüli helyzetben.
Témáink:
Erős Attila
Fastbridge, Reprise, IPG, Mediabrands, Matterkind // Chief Digital Officer
Sztárcsevity Andrea
Volvo // marketingigazgató
Hársfalvi János
Magyar Suzuki Zrt. // Domestic Sales, Marketing Group Leader
Vági Róbert
Central Médiacsoport // Kereskedelmi igazgató
Szigeti Péter
Central Médiacsoport // digitális lapigazgató (24.hu, Vezess)
Horváth Zsolt
Central Médiacsoport // főszerkesztő (Vezess)
Időpont: 2020. június 30., 15:00 – 16:00
REGISZTRÁCIÓ
A rendezvényre való jelentkezés ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.