Címke: Brand extension
Egészség és reggeli dobozba zárva – újabb márkakiterjesztés a Central portfólióban
Írta: Melovics Csaba | Oct 17, 2019 | Online hírek | 0
A Krémmánia Beauty box után újabb márkakiterjesztéssel jelentkezett a Central digitális portfóliója; ezúttal két másik piacvezető portál, a Nosalty és a Házipatika dobta piacra saját márkájával fémjelzett dobozait.
BővebbenBrand extension termékek
Írta: Melovics Csaba | Jul 20, 2016 | Brand extension | 0
A Central Médiacsoport termékeinek márkakiterjesztését elsősorban termékeknél használjuk. Az elmúlt évek során több mint 14 termékcsalád 55 termékével dolgoztunk együtt, elsősorban az élelmiszeripar és a szépségipar szektorokból.
BővebbenBrand extension szolgáltatások
Írta: Melovics Csaba | Jul 20, 2016 | Brand extension | 0
A márkakiterjesztés évek óta elérhető szolgáltatások terén is, az elsősorban női célcsoportokat megcélzó együttműködések mellett ma már olyan általánosabb szolgáltatások márkázását is kínáljuk, mint a banki gyorskölcsön.
BővebbendmBio lojalitásprogram
Írta: Melovics Csaba | Jun 1, 2016 | Fogyasztói márkamagazinok (B2C) | 0
Egészséges életmódot támogató szakácskönyv a dm lojalitásprogramjában.
BővebbenPölöskei szirupok, gyümölcsitalok
Írta: Melovics Csaba | Jun 30, 2015 | Brand extension hírek | 0
Brand extension üzletágunk közreműködésével jött létre a Story magazin és Pölöskei gyümölcsszirup közötti együttműködés.
BővebbenRich Media megoldásaink
Friss
-
Védett: Story Brunch Ügyfélesemény2024. Nov. csü.
-
Ők nyerték a harmadik Nők Lapja Irodalmi Díjat!2024. Oct. csü.
-
Átalakítja szervezeti modelljét a Central Médiacsoport2024. Oct. csü.