Címke: online különleges hirdetés

Termékvariációkat bemutató különleges hirdetési felületet fejlesztettünk – bemutatkozik az Interactive carbook

Új, különleges hirdetési felülettel gazdagodott a Central Médiacsoport rich media portfóliója. Az Interactive carbook elsősorban azoknak szól, akik összetettebb, többféle tulajdonsággal bíró, és főleg többféle színben kapható terméket szeretnének egy látványos, hajtás feletti prémium zónában bemutatni.

Bővebben

Bumper ad

Nem átugorható videós hirdetési formátum, legfeljebb 6 másodperc hosszú, amely a videó előtt kerül lejátszásra. Ajánljuk márka és/vagy termékismertség kialakításakor, valamint alkalmas több márkaüzenetet rotálására.

Bővebben

Memoblock

Interaktív, klasszikus memóriajáték-alapon működő roadblock banner, ahol az egyes kártyablokkok párját kell kattintás után megtalálni. Az ügyféloldalra történő kattintások mellett azt is mérjük, hogy hány kártyablokkot fordított fel a user és hányan játszottak újra.

Bővebben

Supernova seethru

Fixen beállított „background” hirdetési forma, ahol a rovat- és tartalmi oldalon elhelyezkedő hirdetési felületek (zónák) „átlátszóak”. Miközben scrollozunk az oldalon, végig látszódik ezen felületek alatt a beállított háttérkép, így látványosan válik el a hirdetői üzenet a site többi tartalmi és képi elemétől. Cikkoldali megjelenés esetén videóval kombinálható.

Bővebben

Skála

Interaktív, 4 db terméket, szolgáltatást vagy funkciót bemutatni képes, roadblock méretben futó banner. A banner felső részében található „kártyák” mouse over mozdulatra középre csúsznak és további két képet jelenítenek meg, így több képi és szöveges elem látványos átadására, valamint több URL-re irányításra is képesek.

Bővebben
Loading

Híroldalak elérése