Dataflow
Hatékony, szegmensalapú targetálási megoldások 13,5 millió böngésző adatai alapján.
A Central Médiacsoport portfólióján a széles elérésű display kampányokat látogatói szegmensekre célzott bannerkampányokkal egészítjük ki.
A GDPR jogszabályainak teljes mértékben megfelelve, folyamatosan monitorozzuk és elemezzük a Central Médiacsoport online portfólióját böngészők tartalomfogyasztási
szokásait.
Hirdetőink igényeinek megfelelően, valamint a tartalomfogyasztási adatok alapján, előkészítjük és egyeztetjük azon szegmenseket, ahol a bannerek a leghatékonyabban szolgálják a kampánycélokat.
Manuális és szoftveres eszközökkel folyamatosan monitorozzuk és menedzseljük hirdetőink bannerkampányait a meghatározott céloknak megfelelően, mindezt 100% márkabiztonságos környezetben.
Az online médiumok piacán több, mint 20 éves szakmai múlttal rendelkezünk.
Hatékony üzenetátadás
BI csapatunk segítségével képzett hirdetési szegmensek azonosítása lehetővé teszi, hogy egyidejűleg több perszónát is megszólítsunk eltérő üzenetekkel. A hirdetési szegmensek összeállítását BI csapatunk elvégzi.
Kiváló ár/érték arány
A targetált bannerhirdetésekkel kiegészített széles elérésű kampányok fajlagos költsége a jobb megtérülési mutatók miatt is kedvezőbb, mint a hagyományos kampányoké.
100%-ban személyreszabott
A hirdetőink által nyújtott információk segítségével, bármilyen kampányt teljes mértékben egyedivé alakítunk, így konkurensedhez képest jóval eredményesebben hirdethetsz.
“A vevőink soha nem voltak igazán homogének, csak korábban nem volt lehetőségünk személyesebben megszólítani őket. Mára tömérdek adatra tudunk támaszkodni, hogy a böngészőkből származó tartalomfogyasztási adatok elemzésével sokkal tisztább képet nyerünk róluk, így nagyságrenddel hatékonyabban tudjuk az üzenetet eljuttatni – ráadásul mindezt teljes mértékben
márkabiztonságos környezetben.”
A Central online portfóliója széles tematikus spektrumban képes számos célzási lehetőséggel is tömegelérést biztosítani, így kiváló alapeleme az online hirdetési kampányoknak. A hirdetések kizárólag olyan szerkesztett tartalmak környezetében jelennek meg, amelyek megfelelnek a Central márkabiztonságra vonatkozó követelményeinek. Mára mindenkinél jobban ismerjük olvasóinkat, ezért lefejlesztettük Magyarország legszofisztikáltabb, ügyfélre szabható hirdetés-targetálási rendszerét, ami messze túlmutat a hagyományos, viselkedésalapú célzási megoldásokon. Az elnyert látogatói figyelmet számos hozzáadott értékkel csatornázzuk tovább a hirdetőknek:
Milyen lehetőségek közül választhatsz?
Azonnal indítható, célzott hirdetési kampányokat indítunk címkék, alrovat- és rovattartalmak közelmúltbeli fogyasztása alapján előre meghatározott állandó szegmensekre.
A kampány brief alapján, egy meghatározott perszónára létrehozott, egyedileg kialakított szegmens számára jelenítjük meg a hirdetéseket.
A korábban kialakított öt legnépszerűbb PersonAD szegmenst azonnal elindíthatóvá tettük. A toplistába belekerült a kultúra, a fenntarthatóság, a turizmus, a kkv és a luxus érdeklődésű célzás.
A hatékony célcsoport elérés érdekében, egy előzetes kutatás segítségével, optimalizált adatok alapján hozzuk létre a szegmens listát. A hosszabb távú együttműködés részeként, SEO eszközökkel végzett versenytárs-elemzést és kampány-insightok alapján tett szegmens
javaslatokat is ajánlunk.
Kérd ajánlatunkat és ismerd meg személyreszabott adatalapú megoldásainkat!
Forrás: E-Gemius, 2023.01