Adatból értéket teremtünk.

10+ millió böngésző adatait konvertáljuk hirdetői bevétellé

Mit csinálunk?

A Central Médiacsoport portfólióján a széles elérésű display kampányokat látogatói  szegmensekre célzott bannerkampányokkal egészítjük ki.

Central Dataflow

Szegmensalapú targetálási megoldások 10+ millió böngésző adatai alapján

1. Adatot gyűjtünk

A GDPR jogszabályainak teljes mértékben megfelelve folyamatosan monitorozzuk és elemezzük a Central Médiacsoport online portfólióját böngészők tartalomfogyasztási szokásait.

2. Szegmentálunk

Hirdetőink igényeinek megfelelően a tartalomfogyasztási adatok alapján előkészítjük és egyeztetjük azon szegmenseket, ahol a bannerek a leghatékonyabban szolgálják a kampánycélokat.

3. Kampányt menedzselünk

Manuális valamint szoftveres eszközökkel folyamatosan monitorozzuk és menedzseljük hirdetőink bannerkampányait a meghatározott céloknak megfelelően, mindezt 100% márkabiztonságos környezetben.

InterestAd

Azonnal indítható, célzott hirdetési kampányokat indítunk címkék, alrovat- és rovattartalmak közelmúltbeli fogyasztása alapján előre meghatározott állandó szegmensekre.

PersonAd

A hirdető kampánybriefje szerint egyedi célcsoport- és témakutatást végzünk, aminek az eredményei alapján összeállított szegmensek számára jelenítjük meg a hirdetéseket.

CustomAd

Hosszabb távú együttműködés egyedi megoldást ajánlunk, ami többek között SEO eszközökkel végzett versenytárs-elemzést és kampány-insightok alapján tett szegmens javaslatokat is tartalmaz.

Üzleti intelligenciába fektettünk

A Central Médiacsoport 2018-ban hozta létre és állította hirdetői szolgálatába Business Intelligence csapatát azért, hogy az online portfólióját elérő több, mint 10 millió böngésző adatait kielemezve nagyban megnövelje a kampányok eredményességét, így a hazai médiapiacon egyedülálló hirdetési szolgáltatást nyújtson.

Mára mindenkinél jobban ismerjük olvasóinkat, ezért lefejlesztettük Magyarország legszofisztikáltabb, ügyfélre szabható hirdetés-targetálási rendszerét, ami messze túlmutat a hagyományos, viselkedésalapú célzási megoldásokon. Az elnyert látogatói figyelmet számos hozzáadott értékkel csatornázzuk tovább a hirdetőknek.

  • számtalan perszóna hatékony elérése
  • 100% ügyfélre szabott hirdetési megoldások
  • hirdetési tanácsadás, insightok
  • teljeskörű kampánymenedzsment
  • valósidejű és átlátható adatszolgáltatás
  • márkabiztonságos tartalmi környezet
  • post-buy elemzés

Miért és kinek jó a célzottabb hirdetés?

Hirdetőknek

Partnereink a hirdetési büdzséjük ellenében sokkal kisebb szórással tudnak márkabiztonságos környezetben elérni olyan embereket, akik a termékei vagy szolgáltatásai iránt éppen érdeklődhetnek.

Látogatóknak

Az online tartalmainkat fogyasztóknak is sokkal jobb a felhasználói élményük, hiszen még inkább az ő aktuális érdeklődésüknek megfelelő hirdetéseket jelenítünk meg.

Kiadónak

Természetesen nekünk is, hiszen online kiadványainkon olyan hirdetések jelennek meg, amik vélhetően jobban érdeklik a látogatóinkat, így végeredményben mindenki elégedettebb lesz.

Innovatív hirdetési megoldások a Central Médiacsoporttól

A vevőink soha nem voltak igazán homogének, csak korábban nem volt lehetőségünk személyesebben megszólítani őket. Ma már annyi adatra tudunk támaszkodni, hogy a böngészőkből származó tartalomfogyasztási adatok elemzésével sokkal tisztább képet nyerünk róluk, így nagyságrenddel hatékonyabban tudjuk az üzenetet eljuttatni – ráadásul mindezt 100%-ban hazai fejlesztésű megoldással, teljes mértékben márkabiztonságos környezetben.

Tradíciók a háttérben

Közel 20 éves szakmai múlt az online médiumok piacán

Jelenleg 22 online site és 14 mobil applikáció közel 200 típusú hirdetési felületét és számtalan egyedi hirdetési megoldását állítjuk különböző kampánycélok használatába. Hirdetési megoldásainkkal több alkalommal nyertük el a szakma elismerését, és újságíróink is számos nívós díjjal is büszkélkedhetnek.

Online termékeink segítségével mindösszesen 4,6 millió látogatót szólítunk meg hirdetésekkel Magyarországon minden hónapban.

Az adatalapú targetálás ma már elengedhetetlen. Perszónákat építeni és utána a megfelelő üzenettel megcélozni ugyanakkor nem egyszerű. 

Hirdetésértékesítési csapatunk kiváló szakemberekből álló tanácsadókból áll, akik segítenek hirdetőink valós hirdetési igényeinek a felmérésében és a megadott célcsoportokra a hirdetési szegmensek beazonosításában, míg BI csapatunk megoldást kínál arra, hogy hirdetőink bannerei a megfelelő érdeklődői kör számára jelenhessenek meg, így nagyban hozzájárulnak a kampány hatékonyságának növeléséhez.

Széles témakör

A Central online portfóliója széles tematikus spektrumban képes számos célzási lehetőséggel is tömegelérést biztosítani, így kiváló alapeleme az online hirdetési kampányoknak

Márkabiztonság

A hirdetések kizárólag olyan szerkesztett tartalmak környezetében jelennek meg, amelyek megfelelnek a Central márkabiztonságra (brand safety) vonatkozó követelményeinek

Hatékony üzenetátadás

A BI csapatunk segítségével képzett hirdetési szegmensek azonosítása lehetővé teszi, hogy egyidejűleg több perszónát is megszólítson eltérő üzenetekkel

Kiváló ár/érték

A targetált bannerhirdetésekkel kiegészített széles elérésű kampányok fajlagos költsége a jobb megtérülési mutatók miatt is kedvezőbb, mint a hagyományos kampányoké

Egyszerű

A targetált bannerkampányokhoz nem szükséges különleges képzettséggel vagy szoftveres ismerettel rendelkeznie, a hirdetési szegmensek összeállítását BI csapatunk elvégzi

100%-ban egyedi

A hirdetőink által adott információk segítségével bármilyen kampányt teljes mértékben egyedivé alakítunk, így konkurenséhez képest jóval eredményesebben hirdethet

Lépjen kapcsolatba velünk!

Keresse kapcsolattartóját ingyenes konzultációra!

Hívjon minket

(+36 1) 437 3930 

Címünk

1037 Budapest, Montevideo u. 9.

Nyitvatartás

Hétfőtől péntekig 9.00-17.00

Email

internetsales@centralmediacsoport.hu

Piacvezető online kiadványok