Külső portfólióra épített online megoldásaink segítségével komplett online, vagy akár integrált megoldásokat szállítunk hirdetőink számára. Ügyfeleinkkel együttműködve igyekszünk megérteni üzletük, márkájuk működési mechanizmusait, ezt követően elkészítjük a számukra legmegfelelőbb tartalmi stratégiát, kiválasztjuk a legmegfelelőbb médiafelületet, és segítünk a jó ötlet megvalósulásában.
A Central Médiacsoport Content Marketing részlegén mindhárom tartalomtípusban (paid/earned/owned – vásárolt/kivívott/saját média) képesek vagyunk magas színvonalú tartalom előállítására, legyen szó nyomtatott magazinról, online tartalomról, videotartalomról, digitális magazinról, okostelefonos alkalmazásról vagy közösségi médiáról.
Jó ötletek (tervezés)
Ez munkánk alapja, melyre támaszkodva kidolgozzuk a megfelelő tartalmi stratégiát a brand számára.
Online tartalmi koncepció megvalósítása
A konkrét tartalom tervezése és kivitelezése során érezzük magunkat igazán elemünkben, legyen szó saját, vásárolt vagy kivívott médiáról bármely médiatípusban. Leginkább ez az erősségünk.
Megtérülés és a hatékonyság
Kutatási csapatunk gondoskodik arról, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki tartalmi projektjeink pénzügyi, megtérülési vonatkozásait illetően.