Új, prémium női életmód magazin a Central Médiacsoport custom publishing portfóliójában
A Mercedes-Benz Hungária Kft. 2016 óta dolgozik együtt a Mercedes-Benz Magazin kiadásán a Central Médiacsoporttal. 2017-ben a vállalat úgy döntött, hogy Magyarországon is megjelenteti nemzetközileg már jól ismert, nőket megszólító magazinját, a She’s Mercedes-t. A kiadvány elkészítésére a korábbi sikeres együttműködésnek köszönhetően a content marketing üzletágunkat kérte fel.
Az új magazin olyan nőket mutat be, aki követik a vágyaikat, megvalósítják önmagukat, erősek és szenvedélyesek abban, amit csinálnak. Különlegesek, példaképek, a jövő alakítói, formálói. A történetek főszereplői: pop-sztárok, üzletasszonyok, tudósok, művészek, sportolók – ami közös bennük, az a tehetség, és a saját tehetségük kibontakoztatásának képessége. A kiadvány bemutatja életútjukat, elért sikereiket, hitvallásukat, és személyes történetükön keresztül kívánja inspirálni az olvasóját.