„…az idén már egyértelműen a 24.hu lett a második számú online hírportál…”

Marketing&Media

Évértékelő

A 2015. szeptemberi arculatváltás nemcsak letisztult dizájnt hozott a 24.hu-n, de a tartalmi változásokat is felgyorsította. Fókuszba kerültek a mértékadó cikkek, a saját szerzői anyagok, valamint a fiatalos és virális tartalmak.

A változó hírpiaci igényekre figyelve a 24.hu azóta is nap mint nap keresi a fejlődést jelentő új megoldásokat, hogy független, mértékadó és hiteles hírportál maradjon, melyet a műfaji sokszínűség éppúgy jellemez, mint  az innovatív tartalmi megoldások iránti igény.

Cikkek száma hetente

Szerzők száma

Ismert külsős véleményszerzőink:

Cserna-Szabó András,

Nagybandó András,

Karafiáth Orsolya stb.

Más hírsite-októl érkező ismert szerzőink:

Inkei Bence – Kult rovatvezető, Index.hu

Kálmán Mátyás – Videó rovatvezető

Vitéz F. Ibolya – felelős szerkesztő – Zoom.hu stb.

A 24.hu 2017-et már a hírpiac stabil, meghatározó tényezőjeként zárta

Forrás: Gemius – DKT 2016/2017 (teljes belföldi közönség, web-tablet-mobil)

Mit tettünk ezért 2017-ben?

Január

Különösen nagy hangsúly került a szerkesztőségi együttműködésekre, a videós tartalmak futtatására.
Eredmény: 2,5 mio videóindítás novemberben a 24.hu-n
(Forrás: Videa, 2017/11)

Február

Elindult az Otthon rovat:  ingatlan piaci hírek, lakás vásárlás, építés, felújítási trendek, tippek-trükkök-jó tanácsok mindenkinek.
Heti garantált: 60.000 AV

Március

Elindult Blokkszponzorációs megoldásunk, ügyféllel egyeztetett témák körül.

Április

Megújult a Nyitó oldal, a még pozitívabb olvasói élmény érdekében.
Felhasználó (RU) növekedés: + 75%
(Forrás: Gemius – DKT 2016/11-2017/11 (15+ belföldi közönség, web-tablet-mobil)

Május

Kiemelkedő eredményt ért el a 24.hu videóival a Facebook-on:
https://www.facebook.com/24ponthu/videos/1487226874661572/
Összesen: 933.000 megtekintés
(Forrás: Facebook, 2018. január 05.)

Június

A budapesti Vizes VB-re speciális tematikával és hirdetési-csomaggal készült a 24.hu.
Heti garantált: 2.000.000 AV

Július

Főszeresztő váltás: a júliusban távozó Kustánczi Norbertet, aki 4 éven keresztül irányította a híroldal szerkesztőségét, októbertől Szigeti Péter váltotta.

Bognár Bálint, a 24.hu termékmenedzsere szerint: “Az elmúlt időszakban azon dolgoztunk, hogy egy független, egyedi hangvételű, értékalapon működő terméket építsünk fel a 24.hu márka alatt. A kiadónak komoly ambíciói vannak az oldallal, amihez Péter személyében megtaláltuk az ideális vezetőt. Pétertől azt várjuk, hogy egy sikeres csapatot építsen a szerkesztőségből, amely képes lesz napról napra egy hiteles és szórakoztató terméket készíteni mind a látogatóinak, mind a hirdetőinek.

A megújulás részeként több kutatást is készíttettünk a második félév során a hírsite piac feltérképezésére. Az első az üzleti döntéshozók véleményének megismerésére irányult, július folyamán (online kérdőív). Nagyon pozitív eredményként értékeltük, hogy a kutatás alapján a 24.hu a gazdasági döntéshozók véleménye szerint a leginkább semleges online hírsite és inkább komoly mint bulvár híreket tartalmaz.

Forrás: Válaszolok.hu, 2017. július

Augusztus

A 24.hu-hoz került a www.rangado.hu Magyarország egyik legismertebb, leggyorsabban fejlődő labdarúgással és egyben sportfogadással foglalkozó oldala. A Rangado.hu híreket, máshol meg nem található egyedi interjúkat, esetenként tudósításokat közöl a magyar fociról. Ráadásként minden megyében és Budapesten is a helyi amatőr labdarúgással foglakozó honlapot működtet.
Felhasználók (RU): 218.300 RU
(Forrás: Gemius – DKT 2017/11 (15+ belföldi közönség, web-tablet-mobil)

Szeptember

Az Internet Hungary-n Szigeti Péter, a 24.hu főszerkesztője, előadásában rávilágított a site stabilitását adó fő pillérekre:

  • erős tulajdonos
  • erős márka
  • erős tartalom

Tervei szerint a fejlődést további új kollégák igazolása, a tartalom és új termékek fejlesztése, illetve új akvirálások segítik majd a jövőben.

Október

Itt az új gazdasági újság: a G7 a 24.hu partnere, cikkeik egy részét nálunk is elérhetik az olvasók. Kasnyik Márton,a 444.hu-tól érkező főszerkesztő, mellett a G7 munkatársa a Magyar Nemzettől átigazolt Jandó Zoltán, a HVG-től átjött Torontáli Zoltán, az exportfoliós Rigó Anita és a korábban a Direkt36-ot erősítő Fabók Bálint. A portált működtető nonprofit vállalatot az Indextől elszerződő Szentkirályi Balázs irányítja.

…azért vagyunk itt, hogy kövessük, mi történik a gazdaságban és határterületein, és ezt olyan cikkekben mutassuk be, amelyeket bárki el tud olvasni. Vállalatokról, makrogazdaságról, gazdaságpolitikáról és pénzpiacokról lesz szó többek között, és helyt adunk egymással teljesen ellentétes nézőpontoknak is.” Kasnyik Márton
Felhasználók (RU): 216.000 RU
Forrás: Gemius – DKT 2017/11 (15+ belföldi közönség, web-tablet-mobil)

November

A 24.hu-n bevezetésre került az 1100x310 méretű Góliát felület.

Október-novemberben a 24.hu megújulását támogató, széleskörű médiakampányt (online, offline) indítottunk. Fő üzenetünk: nálunk Tiszta tartalmat talál az olvasó, akár a politika, a sport, a kultúra vagy a szórakozás érdekli.

December

Az általános hírsite olvasó közönséget célzó kutatásunk második hulláma december elején zajlott. Nagy örömünkre az adatok megerősítették, hogy a júliusban indult változások hatására pozitívan mozdult el a 24.hu-ról kialakult kép az online hírolvasók körében.

Időszak:
2017. július
2017. december

  • Komoly-bulvár hírek tengely : nőtt azok arány, akik szerint a 24.hu több komoly tartalmat kínál 37%
  • 45%
  • Minőségi, igényes tartalom: nőtt azok aránya, akik szerint a 24.hu több Igényes tartalmat kínál 14,7%
  • 21,7%
  • Sok olvasnivalót kínál : nőtt azok arány, akik szerint a 24.hu sok olvasnivalót kínál 29,7%
  • 34,9%
  • Tényszerű, objektív : nőtt azok arány, akik szerint a 24.hu inkább objektív 19,8%
  • 22,7%

Forrás: NRC Omnibusz, 2017. július-december

Terveink 2018-ra

A közélet és szórakozás tematikák mellett célunk a mozi, kultúra és a sport jelenlétének erősítése, a tények és vélemények határozott szétválasztása.

Még több egyedi videós és fotós tartalom gyártása mellett új fotós aloldalt indítunk Kistotál címmel és olvasóink még több videós sorozatra számíthatnak (pl. Két Lotti). Számunkra a videó, a képhez hasonlóan egyszerre a szöveget támogató kiszolgáló forma és önálló  történetmesélési eszköz.

A site népszerűségét mutatja, hogy 583.000 követővel a 24.hu a Facebook-on évek óta stabilan a legnépszerűbb magyar online hírsite.

Forrás: Facebook, 2018.január 5.

Ha szeretnél értesülni rendezvényeinkről, híreinkről, nyereményjátékainkról, iratkozz fel szakmai hírlevelünkre!



Címkék: