A Central Médiacsoporté lett a Hearst Central Kft.

Budapest, 2016. szeptember 26. – A Central Médiacsoport Zrt. bejelentette, hogy kivásárolta a Hearst Magazine International 50%-os részesedését a közösen tulajdonolt Hearst Central Kft-ből. A Central Médiacsoport Zrt. így a Cosmopolitan és ELLE márkák kizárólagos licensz kiadója lesz a hazai piacon.

Bővebben

Nosalty – A Philips Airfryer termékkategória felépítő kampányának bemutatása

A Philips egy igazi újdonsággal, az Airfryer XXL Smarttal jelentkezett, melyet szerettek volna széleskörben megismertetni a fogyasztókkal. A kampánycél is erre épült, a Nosalty csapatával együttműködve olyan sokszínű recepteket hozzanak létre, melyek az Airfryer használatával könnyedén és nagyon rövid időn belül elkészíthetők.

Bővebben

Piaci újdonság a 24.hu-tól!

A 24.hu egy úttörő, innovatív tartalmi projekttel nyerte el az HBO együttműködést: a Trónok harca heti epizód után Facebook live videó formában, élő kibeszélő show-ban beszélgetett két újságíró és szakértő vendégeik az aktuális részről.

Bővebben