Sales | Central Médiacsoport
  • Hirdetési megoldásaink
    • Online hirdetési megoldásaink
      • Online hirdetési tarifatáblázat
      • Sztenderd online hirdetések
      • Különleges online hirdetések
      • Mobil hirdetési portfólió
      • Online szponzorációs hirdetések
      • Dataflow megoldások
    • Magazin hirdetési megoldásaink
      • Magazin hirdetési tarifatáblázat
      • Különleges magazin hirdetési formák
      • Central Multimédia Megoldások
  • Portfólió
    • Online
    • Magazin
    • Central Content
  • Hírek
  • Rólunk
  • Letöltés
  • Karrier
  • Kérj ajánlatot!
  • Kapcsolat

Válassza az Oldal lehetőséget

OTP Bank ügyintézők hitelességének erősítése

OTP Bank ügyintézők hitelességének erősítése

2017. 03. 21. | Online esettanulmányok

OTP kampány: jó példa a portfólióból kiinduló összetettebb együttműködés hatékony megvalósítására.

Bővebben
Tartalommarketing megoldások az NLCafé-n

Tartalommarketing megoldások az NLCafé-n

2017. 03. 20. | Online esettanulmányok

Napjainkban a marketingkommunikáció már nem a fogyasztóknak szól, hanem róluk!

Bővebben
HBO – Aranyélet kibeszélő show

HBO – Aranyélet kibeszélő show

2017. 03. 13. | Online esettanulmányok

Tartalmi megoldásaink keretében nem csak online portfóliónkban gondolkozunk, hanem site-jaink népszerű Facebook oldalain is újszerű ötletekkel állunk elő.

Bővebben
Sütni jó – A Dr. Oetker receptoldala megfűszerezve egy csipetnyi tartalommarketinggel

Sütni jó – A Dr. Oetker receptoldala megfűszerezve egy csipetnyi tartalommarketinggel

2017. 03. 13. | Online esettanulmányok

Egy hiteles és releváns környezetbe ágyazott, jól időzített tartalom hatékony forgalomterelő megoldás lehet. Erre mutatunk egy jó példát a Dr. Oetker Sütni jó! kampányán keresztül.

Bővebben
Élni akarok – a NaturAqua kampánya a koraszülött babákért

Élni akarok – a NaturAqua kampánya a koraszülött babákért

2017. 03. 08. | Online esettanulmányok

A NaturAqua a Koraszülöttek Országos Egyesületével együttműködve próbál minél jobb esélyeket biztosítania az egészséges fejlődéshez.

Bővebben
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

2017. 02. 21. | Céges hírek

A teljes interjú a Digitalhungary oldalán olvasható.

Bővebben
Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal

Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal

2017. 02. 17. | Online hírek

Rusvai Richárd, a CM Sales digitális vezetője a digitális bevételek trendjeiről a Digitál Hungary oldalain.

Bővebben
Ugrás a tartalomról a vásárlásra – interjú Bognár Bálinttal

Ugrás a tartalomról a vásárlásra – interjú Bognár Bálinttal

2017. 02. 17. | Online hírek

Bognár Bálint a Central Media online női magazin portfólió menedzsere a Digital Hungary-nak beszélt a magazinok jövőjéről.

Bővebben
24.hu – Aranyélet kibeszélő show rekord a Facebook-on

24.hu – Aranyélet kibeszélő show rekord a Facebook-on

2016. 12. 30. | Online hírek

Az HBO-val közös műsorunk 5. részét pár nap alatt több mint 120 ezren látták!

Bővebben
Mekkora lehet egy banner!? – interjú Rusvai Richárddal

Mekkora lehet egy banner!? – interjú Rusvai Richárddal

2016. 12. 20. | Online hírek

A kreativok standardizálásának szükségességéről beszélt Rusvai Richárd, a digitalhungary oldalán.

Bővebben
  • 1
  • ...
  • 52
  • 53
  • 54
  • ...
  • 62

Kövess minket!

  • Facebook

  • Youtube

  • Instagram

Rich Media megoldásaink

Katalógus 

Billboard cross slider

Roadcars

Invert

Egyéb rich media megoldások

RÓLUNK

A Central Médiacsoport Magyarország egyik vezető médiavállalata. 19 online kiadványunk, 14 nyomtatott magazinunk és több mint 20 különszámunk havonta közel 6 millió fogyasztót ér el. Változatos portfóliónkban meghatározó hányadban szerepelnek a legnépszerűbb hazai digitális és print médiamárkák, illetve szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, mint a Nők Lapja, a 24.hu, az nlc, a Nosalty, a National Geographic, a Marie Claire, a Vezess, a Gyerekszoba és a Házipatika, illetve a REFRESHER, ami elsősorban a millenniumi és a Z generációt szólítja meg.

VEZETŐ KIADÓVÁLLALAT

Termékeink és újságíróink mellett sales csapatunk, illetve szakmai vezetőink  is számos rangos díjjal büszkélkedhetnek. 2025-ben is domináns Central-jelenlét jellemzi a legbefolyásosabb médiavezetők és a digitális piac legmeghatározóbb szakembereinek toplistáját. Újságíróink sorozatban nyerik el a legrangosabb hazai szakmai díjakat – többek között a Magyar Sajtó-díjat, a Paul Lendvai-díjat, a Média a Családért díjat vagy a Magyar Orvosi Kamara Média Díját -, fotóriportereinket 11 díjjal jutalmazták a 43. Magyar Sajtófotó Pályázaton, a 24.hu és a Central Content pedig számos elismerést vitt haza az Online Video Audio Awards-ról. Sales tevékenységünkkel korábban több arany, ezüst és bronz díjat is elnyertünk a Kreatív Content Marketing Award (CMA) versenyén.

A magazin és online hirdetési felületek értékesítése mellett kreatív ügynökségünk, a Central Content üzletág – szintetizálva a különböző szervezeti egységeinkben fellelhető tudásanyagot és kreativitást – számos területen nyújt innovatív tartalmi megoldásokat kereskedelmi ügyfeleink számára: Content Marketing, Videó & Podcast Content, Custom Publishing, Representative Research, Social Media, Merchandising és Event.

Impresszum

Central Médiacsoport Zrt.

SZÉKHELY
1037 Budapest, Montevideo u. 9.

LEVELEZÉSI CÍM
Budapest, Pf. 1872.

ADÓSZÁM
25087910-2-41

A FŐVÁROSI TÖRVÉNYSZÉK ÁLTAL NYILVÁNTARTOTT CÉGJEGYZÉKSZÁM
01-10-048280

TELEFONSZÁM

(+36-1) 437-1100

Kapcsolat

KÖZPONTI ELÉRHETŐSÉG
info@centralmediacsoport.hu

MAGAZIN HIRDETŐKNEK
magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu

ONLINE HIRDETŐKNEK
internetsales@centralmediacsoport.hu

PR
pr@centralmediacsoport.hu

  • ÁSZF
  • Adatkezelés
  • Karrier
  • Hírlevél
  • Brand safety
A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. RendbenRészletes leírás