Egy kaméleon esete a probiotikummal – Normaflore esettanulmány
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben2016. 03. 11. | Online esettanulmányok
2016 első heteiben szinte nem lehetett úgy bekapcsolni a tévét, hogy ne valamelyik Idelyn reklámmal találkozzon a kedves néző. De a sajtó és az internetes hírek kedvelői sem kellett, hogy nélkülözzenek, nekik is számos lehetőségük adódott, hogy valamilyen formában összefussanak az Idelyn névvel.
Bővebben2016. 03. 09. | Online hírek
Az amerikai Cosmopolitan.com interjút készített Sabján Johannával, a magyar Cosmopolitan főszerkesztőjével.
Bővebben2016. 03. 02. | Magazin hírek
A sajtópiac 32,234 milliárd forint reklámbevételt és 57,952 milliárd forint lapeladásból származó bevételt ért el 2015-ben.
Bővebben2016. 03. 01. | Magazin hírek
Az olimpia szó és olimpiai jelképek reklámban történő használatáról szóló aktualizált útmutatót adott ki a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT).
Bővebben2016. 02. 11. | Magazin hírek
Az AIRBNB Pineapple nevű magazinja után az UBER is negyedévente megjelenő print magazint indított tavaly MOMENTUM néven.
Bővebben2016. 02. 11. | Magazin hírek
A globális magazin print, mobil, online platformjával egyesíti a világszínvonalú szerkesztőket, írókat, stylistokat és fotósokat – a felfedezés és inspiráció révén végső soron célja a vásárlás elősegítése.
Bővebben2016. 02. 11. | Magazin hírek
A Magazine Media Factbook 2015 kiadványában mutatja be a magazintrendeket.
Bővebben2016. 02. 11. | Online hírek
A 2015. szeptemberi megújulás után a 24.hu site letisztult designnal és egyszerűbb rovatstruktúrával fogadja az olvasókat.
Bővebben