Az idei konferencia tematikája a hiteles, minőségi tartalom. Az elmúlt években – elsősorban a közösségi oldalak térnyerésével – megsokszorozódott a félrevezető, akár ártó tartalmakat publikáló oldalak látogatottsága. Sok esetben találunk olyan cikkeket, melyek nem csak nem igazak, de egyenesen a beteg állapotának romlásához vezethetnek.

Az elmúlt években – elsősorban a közösségi oldalak térnyerésével – megsokszorozódott a félrevezető, akár ártó tartalmakat publikáló oldalak látogatottsága. Sok esetben találunk olyan cikkeket, melyek nem csak nem igazak, de egyenesen a beteg állapotának romlásához vezethetnek. Ezen tartalmak célja általában csupán a látogatottság növelése. Ma gyakorlatilag bárki, bármit publikálhat, a felelősség az olvasóé.

  • Azonban elvárhatjuk egy beteg embertől, hogy el tudja dönteni, hogy az amit olvas, igaz vagy hamis?
  • Miért hisszük el könnyen azt amit az ismerősünk megoszt a Facebook-on?
  • Hogyan tud a szakma iránymutatást adni, irányítani lakosságot ezen a területen?
  • Hogyan lehet felelősségre vonni az ártó tartalmakat publikálókat?
  • Hogyan tudja eldönteni valaki egy hirdetésről, hogy ami elhangzik benne az igaz-e?
  • Hisznek-e az emberek a gyógyszerhirdetéseknek?
  • Meg tudják-e különböztetni, hogy mit ígérhet egy étrend kiegészítő és egy gyógyszer?

A fenti kérdésekre keressük a válaszokat ezen a délelőttön, ahol a szakmai előadóink:

Előadók

Dr. Horváth Tamás

Bajcsy-Zsilinszky Kórház Fül-Orr-Gégészeti Osztály // főorvos

Prof. Dr. Aczél Petra

Budapesti Corvinus Egyetem // nyelvész, kommunikációkutató, egyetemi tanár, intézetigazgató

Kiss Katalin

Inspira Healthcare Research // account manager

Abonyi Zsolt

Inspira Healthcare Research // kutatási igazgató

Dévay Gabriella

Central Médiacsoport // magazinértékesítési csoportvezető

Horváth Dóra

Phytotec Hungária // marketing specialist

Galgóczi Edina

Central Médiacsoport // főszerkesztő

Vályi-Nagy Erika

Central Médiacsoport // főszerkesztő

Rusvai Richárd

Central Médiacsoport // digitális értékesítési igazgató

Dr. Krivácsy Péter

1.számú Bókay Gyermekklinika Sürgősségi Osztály // főorvos

Program

Időpont: 2018. szeptember 13., 9.00 – 14.45 | Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

A nap házigazdája Dr. Holchacker Péter, az AIPM igazgatója

09.00 – 09.30

Regisztráció

09.30 – 9.40

Köszöntő

// Dr. Holchacker Péter // AIPM // igazgató

09.40 – 10:00

Mit tehetünk, hogy jobb legyen az online egészség-kommunikáció?

// Dr. Horváth Tamás // Bajcsy-Zsilinszky Kórház Fül-Orr-Gégészeti Osztály // főorvos

10.00 – 10.30

Fake nélkül? – A hiteles és hatásos kommunikáció gyógyszere

// Prof. Dr. Aczél Petra // Budapesti Corvinus Egyetem Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézet // kommunikációkutató, egyetemi tanár, intézetigazgató

10.30 – 11:00

Hiszi vagy nem hiszi? Avagy mitől hiteles az online egészségügyi tartalom

// Kiss Katalin //  Inspira Healthcare Research // account manager //  Abonyi Zsolt // Inspira Healthcare Research // kutatási igazgató

11.20 – 11.50

Kávészünet

11.50 – 12.10

Élet TV nélkül

// Horváth Dóra //  Phytotec Hungária // marketing specialist

12:10 – 12.30

Kiben bízhatnak a szülők a Google és Facebook uralta világban?

// Galgóczi Edina // Central Médiacsoport // főszerkesztő // Vályi-Nagy Erika // Central Médiacsoport // főszerkesztő

12:30 – 12.50

Esettanulmányok

// Dévay Gabriella //  Central Médiacsoport // magazinértékesítési csoportvezető // Rusvai Richárd // Central Médiacsoport // digitális értékesítési igazgató

12:50 – 13:10

Az előadás címe egyeztetés alatt

// Dr. Krivácsy Péter // 1. számú Bókay Gyermekklinika Sürgősségi Osztály // főorvos

13:10 – 14:10

Állófogadás

A programváltozás jogát fenntartjuk.

Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

REGISZTRÁCIÓ

A rendezvényre való jelentkezés ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.

Ezúton tájékoztatunk, hogy a rendezvényen fotó- és videófelvételek készülnek, melyeket a rendezvényt követően a Central Médiacsoport Zrt. kereskedelmi igazgatóságának hivatalos online felületein tervezünk nyilvánosan elérhető módon közzétenni a rendezvénnyel kapcsolatos kommunikáció, valamint üzleti tevékenységünk bemutatása érdekében.

Marketing by