Az elmúlt másfél év tudatos építkezésének köszönhetően idén júliusban a 24.hu-t olvasták a legtöbben a hírportálok között: 2,8 millió magyarországi internetezőt értünk el, ráadásul az elmúlt 5 hétben heti látogatók tekintetében is mi tudtuk megszólítani a legtöbb felhasználót.

Az eltelt időben bővült a szerkesztőségi csapat és véglegesedett az a tartalmi struktúra, amelynek köszönhetően az olvasóink naprakész, érdekes és hiteles információkat kapnak a minket körülvevő világról, kezdve a közéleti-politikai eseményektől a sporton és az időjáráson keresztül, egészen a kultúra és a gazdaság fontos kérdéseiig.

“A tudatos építkezésnek még közel sincs vége, célunk, hogy hiteles lapot csináljunk, nap, mint nap szem előtt tartva a 24.hu két fontos célkitűzését, a megbízható tájékoztatást és a minőségi szórakoztatást.”

Szigeti Péter, 24.hu főszerkesztő

Hirdető partnereink számára ezért 5×7=35% extra kedvezményt biztosítunk öt héten keresztül a 24.hu billboard felületeire a szokásos kedvezményeken felül!

Az akció a 2018. augusztus 21-t követően megrendelt alábbi, 2018. szeptember 1 – október 15 között a 24.hu bármely oldalán futó, fix hirdetésekre érvényes: billboard, billboard pushdown, billboard takeover, billboard cube, dinamikus video billboard, video billboard, dupla billboard, dupla billboard videóval.

A részletekért és további csomagajánlatainkért keresd értékesítő kapcsolattartódat vagy vedd fel velünk a kapcsolatot erre a linkre kattintva!

Forrás: Gemius DKT, 2018/7 havi RU, 2018/7/9 – 2018/8/12 heti RU (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)


Címkék: