Integrált ajánlatok

A szegmens meghatározó Kismama magazinja és a leglátogatottabb gyermek-egészségügyi portál a babaszoba.hu integrált együttműködési ajánlatai a családot tervező, várandós illetve kisgyermeket nevelő nők hatékony elérésére kínálnak kivételes kommunikációs és értékesítési lehetőséget.

Célcsoport

18-45 éves, anyagra készülő, várandós és/vagy 0-6 éves korú gyermeket nevelő nő, jellemzően felső-, vagy középfokú végzettségű, az átlagosnál kedvezőbb vagyoni helyzettel.

Szponzorációs lehetőségek

A teljes kampány során látványos online és magazin megjelenési lehetőséget biztosítunk egy főszponzor számára. A részletekért és további csomagajánlatainkért kérjük, keresse értékesítő kapcsolattartóját vagy vegye fel velünk a kapcsolatot erre a linkre kattintva.

“Bölcsőde vagy óvodakereső” – alrovat a babaszoba.hu-n és kisokos a Kismama magazinban

Olvasói igényekre válaszolva bölcsöde és /vagy óvoda adatbázist jelenítünk meg a babaszoba.hu erre a célra létrehozott rovatában, valamint a magazinban belső mellékletként megjelentetjük az adatbázis kivonatát, valamint azokat a legfontosabb szempontokat, amelyekre figyelnünk kell a megfelelő óvoda, és vagy bölcsőde kiválasztásánál.

“Gyerekszáj” videós sorozat

Szponzorálható videós sorozat főszerepben a legkisebbekkel. A cikkbe ágyazott videó megjelenésben a hirdető logóval és támogatói szöveggel tűnhet fel.

A magazinban mellékletet jelentetünk meg a videós anyagokból válogatva, három oldalas szerkesztőségi összeállítással a gyerekek legviccesebb mondásaiból

“Nem vagy egyedül” cikksorozat

A szerkesztőség ajánlása alapján olvasóink közül kiválasztásra kerül egy anyuka és egy kismama, akik mindennapjait követhetik az olvasók az online és print felületeken. A babaszoba.hu hétköznapi élethelyzeteiket bemutató videóikat és cikkeiket töltjük fel, melyek a nyitóoldalra is kikerülnek. A videós anyagok tartalmából és a cikkekből szemezgetve 2/1 oldalas belső mellékletet jelentetünk meg a magazinban, melyet a szponzor 1/1 megjelenésével egészítünk ki.