Marie_Claire_logo
Pácsonyi Daniella

Tóth-Szántó Krisztina, főszerkesztő

Hirdess nálunk!

A Marie Claire egyet jelent a nyitottság, a szabadság és a tudatosság fogalmával.

Olyan nőkhöz szólunk, akik nyitottak a világra, és akik képesek felelősséget vállalni – önmagunkért is. Szívünkön viseljük a nők jogait, az esélyegyenlőséget, a fenntarthatóságot, és nem megyünk el szó nélkül az igazságtalanságok mellett sem. De lényegesnek tartjuk azt is, hogy olvasóink tájékozódni tudjanak a legújabb szépség- és divatújdonságokról is.

Oldalletöltés/hónap

Egyedi felhasználó/hónap

Facebook-követő

Instagram-követő

Termékleírás

A Marieclaire.hu elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat kínál, középpontjában a modern, stílusos, független, világra nyitott nő áll. A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, ugyanakkor a divat és szépség iránt maximálisan elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A tartalmas, intelligens, stílusos nők magazinja, akik szeretnék megélni a világ kínálta lehetőségeket és akik tisztában vannak saját tehetségükkel és értékükkel. A Marie Claire az egyszerre okos és lenyűgöző megjelenésű nők magazinja.

Márka jelenlét

Pillérek

  • Divat
  • Szépség
  • Sztárok
  • Riporter
  • Életmód
  • Kultúra
  • Blog
  • Kirakat
  • Tervezők

Célcsoport

  • 25–49 éves nők, AB státusszal, akik átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, nyitott gondolkodásúak, és a világot a nőiességükön keresztül élik meg.

Forrás: E-gemius 2025_Q1 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram, 2025 május



Címkék: