Szigeti Péter

főszerkesztő

24.hu – Tiszta tartalom

A 24.hu sokszínűségét az adja, hogy kollégáinkat olvasóként is érdeklik a témák, amelyekkel foglalkoznak, így a szakmai tudás mellett a személyes tapasztalataikat is bele tudják fűzni az elkészült anyagaikba. Legyen szó a hazai közéletet meghatározó eseményről, az Oscar-díjról, vagy egy fontos sportmérkőzésről olvasóink biztosak lehetnek abban, hogy tőlünk cikk, videó, Facebook-élőzés, képgaléria vagy akár Instagram-poszt formájában értesülhetnek róla.

Folyamatosan arra törekszünk, hogy a tartalom mellett technológiai szempontból is maximális felhasználói élményt nyújtsunk minden platformon, beleértve mobilos alkalmazásunkat is.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A 24.hu a Central Médiacsoport átfogó tematikájú hírportálja, mely 2010-es indulása óta az ország közel leglátogatottabb hírsite-jává nőtte ki magát. A site modern, tartalmi és vizuális tekintetben egyaránt minőségi médiatermék, ami hatékonyan szolgálja ügyfeleink kommunikációs céljait is. A fókuszban a felhasználói élmény, mértékadó cikkek, a saját szerzői anyagok, valamint a fiatalos és virális tartalmak állnak.

2010-ben a site Hír24 néven, „Hírek gyorsan, tömören” koncepcióval indult. 2011-től az olvasók szórakoztatására is nagyobb hangsúly került és az FN is bekerült a Hír24 alá. 2013-tól kapott erős fókuszt a Facebook jelenlét, 2014-ben pedig integráltuk a Technet, Mobilport, TV24 és Mozi24 tartalmakat. 2015-ben a tartalomban az új tematikák, vélemények, fontosabb témák, fiatalosabb hangvétel került a központba, 2015 szeptemberében pedig a site nevében és külsejében is megújult 24.hu néven.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Belföld, Közélet, Külföld
  • Szórakozás, Élet-stílus
  • Kultúra, Tudomány
  • Sport – naprakész hírek, interjúk, eredmények, videók a sport világából
  • FN, Üzleti tippek, Média – gazdaság, pénzügy, politika, közélet
  • Tv24 – tévéműsor és ajánló minden napra
  • Mozi24 – országos moziműsor-kereső, filmajánlók, kritikák, hírek
  • Mobil (site) – mobilok, kütyük
  • Tech – technika, tudomány

ÚJ!

  • Sokszínű vidék: kert, vidék, hangulat
  • Otthon: ingatlan, felújítás, lakberendezés

Termékelőnyök

  • Események gyors követése
  • Széles elérés
  • Lényegre törő tájékoztatás
  • Színes hírválaszték
  • Pártatlan hírközlés

Célcsoport

  • Városi ABC státuszú olvasók: a világra nyitott, napi szinten tájékozódó közönség
  • Egyenlő arányban nők és férfiak
  • Nagy többségben közép- és felsőfokú végzettségűek (szakközépiskola, gimnázium, technikum, egyetem, főiskola)
  • Minimum 3/4 részük városi
  • Többségben közepes és magasabb státuszú

Forrás: Gemius – DKT 2017/10 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) ​



Címkék: