
Pető Péter
főszerkesztő
24.hu – Tiszta tartalom
A 24.hu sokszínűségét az adja, hogy kollégáinkat olvasóként is érdeklik a témák, amelyekkel foglalkoznak, így a szakmai tudás mellett a személyes tapasztalataikat is bele tudják fűzni az elkészült anyagaikba. Legyen szó a hazai közéletet meghatározó eseményről, az Oscar-díjról, vagy egy fontos sportmérkőzésről olvasóink biztosak lehetnek abban, hogy tőlünk cikk, videó, Facebook-élőzés, képgaléria vagy akár Instagram-poszt formájában értesülhetnek róla.
Folyamatosan arra törekszünk, hogy a tartalom mellett technológiai szempontból is maximális felhasználói élményt nyújtsunk minden platformon, beleértve mobilos alkalmazásunkat is.
oldalletöltés/nap
látogató/nap
Facebook követő
Termékleírás
A 24.hu a Central Médiacsoport átfogó tematikájú hírportálja, mely 2010-es indulása óta az ország közel leglátogatottabb hírsite-jává nőtte ki magát. A site modern, tartalmi és vizuális tekintetben egyaránt minőségi médiatermék, ami hatékonyan szolgálja ügyfeleink kommunikációs céljait is. A fókuszban a felhasználói élmény, mértékadó cikkek, a saját szerzői anyagok, valamint a fiatalos és virális tartalmak állnak.
2010-ben a site Hír24 néven, „Hírek gyorsan, tömören” koncepcióval indult. 2011-től az olvasók szórakoztatására is nagyobb hangsúly került és az FN is bekerült a Hír24 alá. 2013-tól kapott erős fókuszt a Facebook jelenlét, 2014-ben pedig integráltuk a Technet, Mobilport, TV24 és Mozi24 tartalmakat. 2015-ben a tartalomban az új tematikák, vélemények, fontosabb témák, fiatalosabb hangvétel került a központba, 2015 szeptemberében pedig a site nevében és külsejében is megújult 24.hu néven.
Márkajelenlét
- Website: www.24.hu
- Facebook: 24.hu
- Instagram: 24ponthu
- Android: 24.hu alkalmazás
- iPhone: 24.hu alkalmazás
Pillérek
- Belföld, Közélet, Külföld
- Szórakozás, Élet-stílus
- Kultúra, Tudomány
- Sport – naprakész hírek, interjúk, eredmények, videók a sport világából
- FN, Üzleti tippek, Média – gazdaság, pénzügy, politika, közélet
- Mobil (site) – mobilok, kütyük
- Tech – technika, tudomány
- Sokszínű vidék: kert, vidék, hangulat
- Otthon: ingatlan, felújítás, lakberendezés
Termékelőnyök
- Események gyors követése
- Széles elérés
- Lényegre törő tájékoztatás
- Színes hírválaszték
- Pártatlan hírközlés
Célcsoport
- Városi ABC státuszú olvasók: a világra nyitott, napi szinten tájékozódó közönség
- Egyenlő arányban nők és férfiak
- Nagy többségben közép- és felsőfokú végzettségűek (szakközépiskola, gimnázium, technikum, egyetem, főiskola)
- Minimum 3/4 részük városi
- Többségben közepes és magasabb státuszú
Újdonságok, cikkek, ajánlatok, esettanulmányok
A 24.hu újságírója kapta a Paul Lendvai-díjat
A tíz legfontosabb dolog a 24.hu életében 2020-ban
Mindig előre, sohase hátra: megújult a 24.hu
Forrás: DKT – Gemius; 2020/12 belföldi 15+ (pc, mobil, tablet) | Facebook: 2020. december