Száler György
termékmenedzser

Citromail – 722 000 élő postafiók célzott elérése

Középpontban a felhasználó. Hiszünk benne, hogy a jó szolgáltatás, a jó levelező rendszer a legjobb marketing. Büszkék vagyunk arra, hogy a Citromail-lel Magyarországon több mint 722 ezer postafiókot kezelünk, és szolgáljuk ki azok tulajdonosait legnagyobb megelégedésükre. Hogy ez miért jó a hirdetőnek? Ahol elégedett felhasználók Budapest lakosságának megfelelő tömege jár vissza rendszeresen leveleit megnézni, könnyen lehet tömegeket elérni.

DE: Számunkra fontos a felhasználó, ezért olyan fejlett technológiát kínálunk, amellyel célzottan azokat az embereket érhetik el hirdetőink, akiknek számukra relevánsak. Hisszük, hogy a jól célzott reklám egyben hasznos információ is, ezért kevésbé érzik felhasználóink tolakodó hirdetésnek. És ha ez számukra hasznos információ, akkor a hatékonysága sokkal magasabb lesz.

Célzott reklám + magas hatékonyság + tömeges elérés = Citromail

aktív felhasználó

szűrési lehetőség

érdeklődési kör szerinti targetálás

Termékleírás

A Citromail.hu 2004-es indulása óta dinamikusan fejlődik, így ma már több mint 722 000 aktív felhasználót szolgál ki megbízhatóan, széles körű extra szolgáltatásaival. Fiatalos arculata mellett komoly biztonságot nyújt a spamek és a vírusos levelek ellen.

A Citromail.hu már mobiloldalon és applikációban is elérhető.

Márka jelenlét

Pillérek

  • Ingyenes szolgáltatás
  • 2 GB tárhely
  • Extra szolgáltatások (névaláírás, automatikus válasz, SMS-értesítés, POP3-letöltés, IMAP stb.)
  • Már létező rendszeren alapuló gyors, stabil technikai háttér
  • Könnyen kezelhető, áttekinthető, praktikusan használható
  • Óriásmail (akár 1GB méretű levelek küldése)

Termékelőnyök

  • Nagy elérés
  • Friss adatbázis
  • 12 targetálási paraméter:
    • Nem
    • Kor
    • Lakóhely
    • Iskolai végzettség
    • Munkaterület
    • Pozíció
    • Ágazat
    • Internetes vásárlási szokások
    • Egy főre jutó nettó jövedelem
    • Milyen autója van
    • Gyermekek száma
    • Érdeklődési körök (24 érdeklődési kör)

Retargetálási lehetőség: eDM vagy a Central Médiacsoport portfólióján futó banner formában.

Célcsoport

A Citromail.hu célközönségének összetétele meglehetősen heterogén, az internetezők demográfiáját követi, jellemzően nem a demográfia alapján határozható meg, hanem az internethez való viszonyulás alapján:

  • Inkább a gyakori internetezők használják
  • Hirdetésre fogékony felhasználók
  • Online regisztrációt igénybe vevők használják

Forrás: Central Médiacsoport, 2018. áprilisi állapot



Címkék: