
Száler György
digitális lapigazgató
Citromail – Hírleveleid egy friss levelezőben
Középpontban a felhasználó. Hiszünk benne, hogy a jó szolgáltatás, a jó levelező rendszer a legjobb marketing. Büszkék vagyunk arra, hogy a Citromail-lel Magyarországon több mint 670 ezer postafiókot kezelünk, és szolgáljuk ki azok tulajdonosait legnagyobb megelégedésükre.
DE: Számunkra fontos a felhasználó, ezért olyan fejlett technológiát kínálunk, amellyel célzottan azokat az embereket érhetik el hirdetőink, akiknek számukra relevánsak. Hisszük, hogy a jól célzott reklám egyben hasznos információ is, ezért kevésbé érzik felhasználóink tolakodó hirdetésnek. És ha ez számukra hasznos információ, akkor a hatékonysága sokkal magasabb lesz.
Célzott reklám + magas hatékonyság + tömeges elérés = Citromail
oldalletöltés/nap
látogató/nap
Termékleírás
A Citromail.hu 2004-es indulása óta dinamikusan fejlődik, így ma már több mint 670 000 aktív felhasználót szolgál ki megbízhatóan, széles körű extra szolgáltatásaival. Fiatalos arculata mellett komoly biztonságot nyújt a spamek és a vírusos levelek ellen.
A Citromail.hu már mobiloldalon és applikációban is elérhető.
Márka jelenlét
- Website: www.citromail.hu
- Facebook: Citromail
- Android: Citromail
- iPhone: Citromail
Pillérek
- Ingyenes szolgáltatás
- 2 GB tárhely
- Extra szolgáltatások (névaláírás, automatikus válasz, POP3-letöltés, IMAP stb.)
- Már létező rendszeren alapuló gyors, stabil technikai háttér
- Könnyen kezelhető, áttekinthető, praktikusan használható
- Óriásmail (akár 1GB méretű levelek küldése)
Termékelőnyök
- Nagy elérés
- Friss adatbázis
- 10 targetálási paraméter:
- Nem
- Kor
- Lakóhely
- Iskolai végzettség
- Munkahelyi pozíció
- Elsődleges mobiltelefon-szolgáltató
- Internetszolgáltató
- Egy főre jutó nettó jövedelem
- Háztartásban él-e gyermek
- Érdeklődési körök (24 érdeklődési kör)
Retargetálási lehetőség: eDM vagy a Central Médiacsoport portfólióján futó banner formában.
Célcsoport
A Citromail.hu célközönségének összetétele meglehetősen heterogén, az internetezők demográfiáját követi, jellemzően nem a demográfia alapján határozható meg, hanem az internethez való viszonyulás alapján:
- Inkább a gyakori internetezők használják
- Hirdetésre fogékony felhasználók
- Online regisztrációt igénybe vevők használják
Forrás: E-gemius 2021/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)