„Sok más nyelvvel ellentétben a magyar nem tesz különbséget a nemek között: „Ő” lehet nő és férfi is”
– olvasható a Nők Lapja eheti címlapján megjelent piros színű, látványosan átfutó pánton, mellyel a Vodafone a férfiak és nők egyenlőségét hirdeti.
A nőnapi kampányt az tette igazán formabontóvá, hogy az álló pánt segítségével újraértelmezték a hét évtizedes múltra visszatekintő magazin nevét, ami így a kampányüzenetet tovább erősítve „Ők Lapja”-ként került a standokra. A magazin nőnaphoz kapcsolódó tartalmai között több helyen visszaköszönnek a Vodafone figyelemfelkeltő hirdetései, és megszólal Amanda Nelson a Vodafone Magyarország vezérigazgatója, aki többek között mesél új, család és munka közötti egyensúlyt támogató programjukról is.
„Vezető beosztásban lévő nőként én is pontosan tudom, milyen előítéletekkel találkozunk a munka és a magánélet területein, ezért nagyon fontosnak tartom, hogy azok, akik a magazinunkat olvassák, a rosszul rögzült sztereotípiákat lebontó, inspiráló emberi történetekkel, igazi női- és férfi példaképekkel, illetve a nemek közötti egyenlőség üzenetével is találkozzanak a Nők Lapja hasábjain. A magazin a 70 éves fennállása óta elkötelezetten kiáll a nők jogaiért. Cikkeinkkel, illetve a címlapon szereplő ismert emberek bemutatásával igyekszünk elismerni annak a sok csodálatos nőnek a munkásságát, akik körülvesznek minket.”
Mondta Vékási Andrea, portfólió-igazgató, a Nők Lapja magazin főszerkesztője