A közelmúltban mind print, mind online felületeken komoly energiákat összpontosítva, büszkén hirdettük, a Citromail immáron a hír- és reklámlevelek platformja is. Ezt erősítette nagyszabású őszi marketing kampányunk is, melynek során a legnagyobb példányszámban értékesített és legolvasottabb magazinnal, a Nők Lapjával összefogva juttattunk el 71 000 előfizetőhöz egy szórakoztató üzenettel ellátott Citromail matricát, amit offline postaládáikra ragaszthatnak. Kampányunk célja, hogy a felületeinken megjelenő natív, hagyományos banner és edm hirdetési eszközök hatékonysága és elérése tovább erősödjön.
![Citro1](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2020/10/Citro1.png)
![Citro2](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2020/10/Citro2.png)
![Citro3](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2020/10/Citro3.png)
![Citro4](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2020/10/Citro4.png)
![Citro5](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2020/10/Citro5.png)
![Citro6](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2020/10/Citro6.png)
![Citro7](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2020/10/Citro7.png)