Vaskor István, főszerkesztő
Hirdess nálunk!
Sokszínű vidék – Ahol a jó élet lakik.
Magyarország leglátogatottabb vidéki hírportálja hazánk ezernyi arcával, megannyi szépségével, hagyományával, programjaival és praktikáival.
A naponta frissülő tartalmak minőségét és hitelességét egyrészt a szakmailag felkészült és lelkes, a vidéki élet iránt elkötelezett munkatársaink garantálják, másrészt az az olvasói közösség, akiket örömmel tudhatunk magunk mellett. Egy portál, ahová minden nap érdemes visszatérni, egy site, ”ahol a jó élet lakik.”
Oldalletöltés/hónap
Egyedi felhasználó/hónap
Facebook-követő
Instagram-követő
Termékleírás
Magyarország első számú vidéki életet prezentáló hír- és életmódportálja. A friss hírek, információk, az igényes munka, a vidéki életet minden szegletét átfogó minőségi tartalom biztosítja a Sokszínű vezető szerepét. Tematikánkat az olvasói igényekhez és a piaci környezet elvárásaihoz igazodva alakítottuk, alakítjuk. A friss hírek mellett naponta jelentkezünk aktuális, magazinos jellegű írásokkal, riportokkal, praktikákkal, ezáltal is segítve a vidéki életben való eligazodást és tapasztalatszerzést.
Márkajelenlét
- Weboldal: Sokszínű Vidék
- Facebook: Sokszínű Vidék
- Instagram: Sokszínű Vidék
Pillérek
-
Életmód – a vidéken való jó élet (természetvédelemre fókuszáltan), az egészséges táplálkozás, a példaértékű életutak rovata, segítő ötletekkel, jótanácsokkal
-
Kert és otthon – szezonális aktualitások a kertben, okos praktikák otthon, hírek a legújabb trendekről, szakértői és olvasók által beküldött minőségi tartalom
-
Virágzó vidék – az ország és a nagyvilág természeti és épített értékei
-
Otthon készült – minden, ami otthon készül, legyen az étel, bútor vagy dekoráció
Termékelőnyök
- A vidéki élet piacvezető hírportálja
- 10 éves múlt
- Megbízható hírforrás, minőségi magazin
- Tematikus jelleg
- Értékes, elkötelezett célcsoport
Célcsoport
- 40–60+ év közötti, vidéki élet iránt érdeklődő nő (52%) és férfi (48%)
- Az olvasók 75%-a városban él, 40%-uk Budapesten és megyeszékhelyeken
- Az olvasók 61 %-a főbevásárló, 31% AB státuszú
- Érdeklődési kör tekintetében fókuszáltak a vidéki tájak, szabadidős tevékenységek, a kert, a természet, az otthon és a gasztronómia területe
Forrás: E-gemius 2025_Q1 átlag (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram 2025 május