Vaskor István, főszerkesztő

Hirdess nálunk!

Sokszínű vidék – Ahol a jó élet lakik.

Magyarország leglátogatottabb vidéki hírportálja hazánk ezernyi arcával, megannyi szépségével, hagyományával, programjaival és praktikáival.

A naponta frissülő tartalmak minőségét és hitelességét egyrészt a szakmailag felkészült és lelkes, a vidéki élet iránt elkötelezett munkatársaink garantálják, másrészt az az olvasói közösség, akiket örömmel tudhatunk magunk mellett. Egy portál, ahová minden nap érdemes visszatérni, egy site, ”ahol a jó élet lakik.”

Oldalletöltés/hónap

Egyedi felhasználó/hónap

Facebook-követő

Instagram-követő

Termékleírás

Magyarország első számú vidéki életet prezentáló hír- és életmódportálja.  A friss hírek, információk, az igényes munka, a vidéki életet minden szegletét átfogó  minőségi tartalom biztosítja a Sokszínű vezető szerepét. Tematikánkat az olvasói igényekhez és a piaci környezet elvárásaihoz igazodva alakítottuk, alakítjuk. A friss hírek mellett naponta jelentkezünk aktuális, magazinos jellegű írásokkal, riportokkal, praktikákkal, ezáltal is segítve a vidéki életben való eligazodást és tapasztalatszerzést. 

 

Márkajelenlét

Pillérek

  • Életmód – a vidéken való jó élet (természetvédelemre fókuszáltan), az egészséges táplálkozás, a példaértékű életutak rovata, segítő ötletekkel, jótanácsokkal

  • Kert és otthon – szezonális aktualitások a kertben, okos praktikák otthon, hírek a legújabb trendekről, szakértői és olvasók által beküldött minőségi tartalom

  • Virágzó vidék – az ország és a nagyvilág természeti és épített értékei

  • Otthon készült – minden, ami otthon készül, legyen az étel, bútor vagy dekoráció

Termékelőnyök

  • A vidéki élet piacvezető hírportálja
  • 10 éves múlt
  • Megbízható hírforrás, minőségi magazin
  • Tematikus jelleg
  • Értékes, elkötelezett célcsoport

Célcsoport

  • 40–60+ év közötti, vidéki élet iránt érdeklődő nő (52%) és férfi (48%)
  • Az olvasók 75%-a városban él, 40%-uk Budapesten és megyeszékhelyeken
  • Az olvasók 61 %-a főbevásárló, 31% AB státuszú
  • Érdeklődési kör tekintetében fókuszáltak a vidéki tájak, szabadidős tevékenységek, a kert, a természet, az otthon és a gasztronómia területe

Forrás: E-gemius 2025_Q1 átlag (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram 2025 május



Címkék: