Sziget, Campus, EFOTT Fesztivál, Kolorádó, Inota – idén nyáron is fesztiválmódra kapcsolt a REFRESHER, amely keresztül-kasul bejárta az országot, hogy a legnépszerűbb szabadtéri rendezvényeken adjon hangot a Z generáció véleményének, legyen szó divatról, a zeneiparról vagy fontos társadalmi kérdésekről.

Az EFOTT-on dedikált REFRESHER Chill Zone nyújtott oázist a megfáradt bulizóknak, akik kvízekkel hangolódhattak az esti koncertforgatagra. A médiajelenlét a helyszíni aktivitások mellett stratégiai jelentőséggel is bírt a szervezők számára.

„Az EFOTT-nak kiemelkedően fontos a REFRESHER-rel való együttműködés, hiszen közös célunk a Z generációs közönség elérése és aktivizálása. Az EFOTT, mint az ország legnagyobb egyetemi fesztiválja, természetes közeg a fiatalok számára, míg a refresher.hu modern, trendi tartalmaival sikeresen szólítja meg ezt a korosztályt. Az együttműködésnek nemcsak közösségépítő ereje van, de arra is lehetőséget teremt, hogy releváns, szórakoztató és edukatív tartalmakon keresztül még közelebb kerüljünk a fiatalokhoz, ezzel tovább erősítve a generációs összetartozást és az értékteremtést.”

Budai Marcell

sajtófőnök, Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája

A nyár végével azonban nem zárult le a fesztiválszezon, hiszen szeptember 17-től a BME Egyetemi Napokat is végigkíséri a REFRESHER, amely izgalmas ajándékokkal várja a résztvevőket.