A Kutatás & Tesztelés csomagban közvetlenül összekötjük kereskedelmi partnerünk termékét a potenciális vásárlókkal, akik személyesen kipróbálhatják és véleményt mondhatnak arról. Ezzel párhuzamosan online panelen futtatott reprezentatív kutatást is szervezünk a termék fogyasztói szokásaira vonatkozóan. A személyes kipróbálásra online és social felületeken toborzunk tesztelőket, majd az eredmények összesítése után a kutatási anyagot partnerünknek átadjuk, az eredményeket pedig natív formában bemutatjuk.
A csomag kiegészíthető rendezvénnyel, illetve arról készült videó kommunikációval is.
Nagymintás kutatásunk során az internetező populációra nem, kor,végzettség ill. településtípus tekintetében reprezentatív mintát elemzünk a vizsgált kérdés vonatkozásában. Egy kutatás akkor reprezentatív, ha a valószínűségi mintavétel során úgy választjuk ki a megkérdezendő személyeket, hogy azok véleménye statisztikailag nem tér el jelentősen attól, mintha a teljes vizsgált népességet megkérdeztük volna.
Piackutató gárdánk többéves szakmai tapasztalattal rendelkezik, aki minden helyzetre magabiztosan hozza a sikeres üzleti döntésekhez szükséges válaszokat. Az adatvezérelt döntéshozatal révén a haszon, az eredményesség növelése a reális cél.
Kinek ajánljuk a kutatás & tesztelés csomagunkat?
Azoknak a partnereinknek ajánljuk, akik:
- új termék bevezetése előtt állnak
- szeretnék egy reprezentatív kutatással megismeri fogyasztóik véleményét,
- szeretnék megismerni a termékkategória egészére, így versenytársaikra vonatkozó fogyasztói véleményeket, vásárlói szokásokat
- meglévő termékeik újra pozicionálása, rebrandingelése előtt állnak, és tesztelni szeretnék célközönségüket
- interaktív AB teszttel szeretnék kipróbálniuk, hogy mely termékre fókuszáljanak
A Kutatás & Tesztelés menete
- A célcsoport toborzása után kiválasztunk 100 fő tesztelőt, akiknek elküldjük a terméket.
Igény esetén – a termékteszt mellett – 1000 fős online reprezentatív mintán is végzünk kutatást, általános fogyasztási szokások feltérképezésére, márkaismeretre illetve termékhasználatra fókuszálva - A Partner által forgalmazott terméket a potenciális vásárlók otthonukban kipróbálják, majd arról online kérdőíven keresztül véleményt mondanak. A válaszokat piackutató szakembereink összesítik.
- A kutatás eredményeiről piacvezető termékeink print és online felületein beszámolunk, az eredményeket prezentáljuk a Partnernek, és átadjuk az anonim kutatási eredményeket.
Kutatás és Tesztelés ajánlatunkról további részletek itt!
MEGVALÓSULT ESETTANULMÁNYOK
ROWENTA
RAMA
TEKA
*Ajánlatért kérjük, írjon a magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu e-mail címre.