A Kutatás & Tesztelés csomagban közvetlenül összekötjük kereskedelmi partnerünk termékét a potenciális vásárlókkal, akik személyesen kipróbálhatják és véleményt mondhatnak arról. Ezzel párhuzamosan online panelen futtatott reprezentatív kutatást is szervezünk a termék fogyasztói szokásaira vonatkozóan. A személyes kipróbálásra online és social felületeken toborzunk tesztelőket, majd az eredmények összesítése után a kutatási anyagot partnerünknek átadjuk, az eredményeket pedig natív formában bemutatjuk.
A csomag kiegészíthető rendezvénnyel, illetve arról készült videó kommunikációval is.

Nagymintás kutatásunk során az internetező populációra nem, kor,végzettség ill. településtípus tekintetében reprezentatív mintát elemzünk a vizsgált kérdés vonatkozásában. Egy kutatás akkor reprezentatív, ha a valószínűségi mintavétel során úgy választjuk ki a megkérdezendő személyeket, hogy azok véleménye statisztikailag nem tér el jelentősen attól, mintha a teljes vizsgált népességet megkérdeztük volna.

Piackutató gárdánk többéves szakmai tapasztalattal rendelkezik, aki minden helyzetre magabiztosan hozza a sikeres üzleti döntésekhez szükséges válaszokat. Az adatvezérelt döntéshozatal révén a haszon, az eredményesség növelése a reális cél.

Kinek ajánljuk a kutatás & tesztelés csomagunkat?

Azoknak a partnereinknek ajánljuk, akik:

  • új termék bevezetése előtt állnak
  • szeretnék egy reprezentatív kutatással megismeri fogyasztóik véleményét,
  • szeretnék megismerni a termékkategória egészére, így versenytársaikra vonatkozó fogyasztói véleményeket, vásárlói szokásokat
  • meglévő termékeik újra pozicionálása, rebrandingelése előtt állnak, és tesztelni szeretnék célközönségüket
  • interaktív AB teszttel szeretnék kipróbálniuk, hogy mely termékre fókuszáljanak

A Kutatás & Tesztelés menete

  1. A célcsoport toborzása után kiválasztunk 100 fő tesztelőt, akiknek elküldjük a terméket.
    Igény esetén – a termékteszt mellett – 1000 fős online reprezentatív mintán is végzünk kutatást, általános fogyasztási szokások feltérképezésére, márkaismeretre illetve termékhasználatra fókuszálva
  2. A Partner által forgalmazott terméket a potenciális vásárlók otthonukban kipróbálják, majd arról online kérdőíven keresztül véleményt mondanak. A válaszokat piackutató szakembereink összesítik.
  3. A kutatás eredményeiről piacvezető termékeink print és online felületein beszámolunk, az eredményeket prezentáljuk a Partnernek, és átadjuk az anonim kutatási eredményeket.

Kutatás és Tesztelés ajánlatunkról további részletek itt!

MEGVALÓSULT ESETTANULMÁNYOK

ROWENTA

RAMA

TEKA

*Ajánlatért kérjük, írjon a magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu e-mail címre.