Central Admonitor kutatás 2020
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Feb 10, 2020 | Magazin hírek | 0
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Feb 22, 2018 | Magazin hírek | 0
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Feb 3, 2016 | Magazin hírek | 0
H&M – Cosmopolitan rekord az Admonitorban! Az Admonitor számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő szín, forma és szöveg is hatnak.
Bővebben