Itt a print márkák vírusálló’ digitális megoldása: Elindult a „Centralmagazinok 360”
A Central piacvezető magazinjai már rég felismerték, hogy a márkaépítésben és az értékesítésben,...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Sep 7, 2020 | Magazin hírek | 0
A Central piacvezető magazinjai már rég felismerték, hogy a márkaépítésben és az értékesítésben,...
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Sep 14, 2019 | Mobil böngészős hirdetések, Mobil hirdetési portfólió | 0
A hirdetési helyen egy 300×250 px méretű kattintható felület (kép), valamint közvetlenül alatta maga a videó jelenik meg, rajta play gombbal. A videó kattintásra indul, a felette található, kattintható területen szöveges hirdetői üzenet és logó is elhelyezhető. A teljes hirdetés 300×420 px területet foglal el.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Sep 13, 2018 | Mobil böngészős hirdetések | 0
300×450-es felületen megjelenő memóriajáték. Mérni tudjuk, hány kártyát fordított fel a user, hányan játszottak újra, illetve az ügyféloldali átkattintást.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Jul 3, 2018 | Sztenderd online hirdetések | 0
Nem átugorható videós hirdetési formátum, legfeljebb 6 másodperc hosszú, amely a videó előtt kerül lejátszásra. Ajánljuk márka és/vagy termékismertség kialakításakor, valamint alkalmas több márkaüzenetet rotálására.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Feb 9, 2018 | Online hírek | 0
Mától elérhető három új különleges online hirdetési felület a portfóliónkban: dinamikus video billboard, a dinamikus video roadblock és a dupla banner videóval.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Sep 23, 2017 | Mobil böngészős hirdetések | 0
A hirdetési helyen a videóhoz tartozó bázis kép jelenik meg, rajta “lejátszás” gombbal. A videóindítás után böngészőtől és operációs
rendszertől függően oldalba ágyazva, vagy teljes képernyőn nyílik meg.
Írta: Melovics Csaba | Sep 18, 2016 | Mobil böngészős hirdetések | 0
A 3D hatású kreatív egy fekvő hasábot ábrázolva jelenik meg, és azonos időközönként, vertikálisan forog. A banner 4 oldallal, valamint az ezekhez tartozó 4 landing page-el rendelkezik.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Sep 18, 2016 | Mobil böngészős hirdetések | 0
A kreatív egy kockát imitálva jelenik meg, mely forgatható, és 4 oldallal, valamint az ezekhez tartozó 4 landing page-el rendelkezik. A betöltődéskor egy rövid jobbra-balra forgás imitálja a működést, valamint az első forgatásig egy layeren is jelezzük, hogy mi a user teendője.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Sep 18, 2016 | Mobil böngészős hirdetések | 0
A hirdetési helyen egy 300×65 px méretű kattintható felület (kép), valamint közvetlenül alatta maga a videó jelenik meg, rajta play gombbal. A videó kattintásra indul, a felette található, kattintható területen szöveges hirdetői üzenet és logó is elhelyezhető. A teljes hirdetés 300×250 px területet foglal el.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Sep 18, 2016 | Mobil böngészős hirdetések | 0
A sztenderd mobil banner egységes méreténél fogva minden site-on jól mutat.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Sep 18, 2016 | Mobil böngészős hirdetések | 0
A egyik legelterjedtebb, desktopon és mobilon is megjelenő, iab sztenderd banner formátum.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Sep 15, 2016 | Sztenderd online hirdetések | 0
Az egyik legelterjedtebb, nagyméretű, felső zónában elhelyezett banner formátum, kattintásra rányílik az oldal tartalmára.
Bővebben