Címke: G7

Central Insights: Menpowering – márkaépítés és kommunikáció print és digitális eszközökkel

A Central Médiacsoport férfi tematikájú konferenciáján belestünk a gender-sztereotípiák mögé, kiderült, hogy mit gondolnak a kiadó férfi videós arcai az influencer-kérdésről és az előadók arra is keresték a választ, hogy létezik-e férfias tartalomfogyasztás és férfiaknak szóló tartalomgyártás. Mivel tudjunk fenntartani a férfiak figyelmét? Bódy Gergő műsorvezető-riporter vezénylésével ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ az április 25-i Central Insights.

Bővebben

G7 – egy évesek vagyunk!

A gazdasági sztorik érthető feldolgozására létrehozott G7.hu ma ünnepli első születésnapját. A lap nemrég új életszakaszba lépett: levált a 24.hu-ról, hogy a jövőben önálló kiadványként szolgálja ki a gazdasági témák iránt érdeklődő olvasókat és hirdetőket.

Bővebben
Betöltés