Címke: kutatás
Mit gondol az olvasó a hirdetésekről? Kutatást szervezett a Central
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Nov 17, 2022 | Magazin hírek | 0
Nagyszabású reprezentatív kutatást szervezett a Central, hogy jobban megismerje, mit gondolnak az olvasók a magazinhirdetésekről.
BővebbenZ generációs kutatással és TikTok elemzéssel jelentkezett a női portfólió!
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Jun 23, 2022 | nlc, Online hírek, Rendezvény hírek | 0
Két év kihagyás után, idén negyedik évben rendezte meg a „Mire a kattan a nő?” névre hallgató...
BővebbenLezárult a Borotalco terméktesztje!
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Sep 2, 2021 | Magazin hírek | 0
A Central360 multimédiás megoldások egyike a kutatás és tesztelés, melynek során közvetlenül összekötjük kereskedelmi partnerünk termékét a potenciális célcsoporttal. A termékteszt nagy előnye, hogy a kiválasztott fogyasztók személyesen kipróbálják és véleményt formálnak az adott termékről.
BővebbenPrémium sztáréletmód-magazinként folytatja a megújult Best!
Írta: Somlyai Julianna | Jul 9, 2021 | Magazin hírek | 0
Nemzetközi vizuális trendek inspirálták az új Bestet, amely július 9-től szebb papíron, új...
BővebbenElkészült az első hazai podcast médiakutatás!
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Jun 30, 2021 | Céges hírek | 0
Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első...
BővebbenNemzetközi médiakutatás: a 24.hu a legmegbízhatóbb magyar hírforrások egyike
Írta: Somlyai Julianna | Jun 23, 2021 | Online hírek | 0
A vizsgálat rögzíti azt is: heti szinten a 24.hu a legtöbb embert elérő online hírportál. Az...
BővebbenMiért használjunk printet?
Írta: Somlyai Julianna | Nov 6, 2019 | Magazin hírek | 0
Ebben az anyagban röviden áttekintjük a médiakörnyezet fejlődését és alakulását – és mondunk hét...
BővebbenA nők és a mobiltelefon kutatás eredményei
Írta: Jánó Eszter | Mar 29, 2018 | Online hírek | 0
2018-ban az NLCafé egyedi kutatást készített arról, hogy hazánkban a nők hogyan vélekednek saját mobiltelefonjukról, mit jelent számukra az eszköz, milyen gyakran használják, milyen mértékben kötődnek hozzá emocionálisan.
Bővebben2018. március 01-én elindult a DKT Overnight (első rész)
Írta: | Mar 2, 2018 | Online hírek | 0
Az új módszertan bevezetésével összességében a mért RU növekedésére számíthatunk.
BővebbenRich Media megoldásaink
Friss
-
Védett: Ügynökségi online árjegyzék 20242024. Oct. ked.
-
Podcastfesztivált és közönségtalálkozót tart a 24.hu2024. Sep. pén.