A hazai programmatic piac covid idején
Az alábbi infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze a hazai programmatic piac legfrissebb helyzetéről.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Nov 4, 2020 | Online hírek | 0
Az alábbi infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze a hazai programmatic piac legfrissebb helyzetéről.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Mar 16, 2020 | Online hírek | 0
Az infografika a HOPPex tagjainál realizálódó programmatic bevételek alapján készült, és tartalmazza a HOPPex, illetve a kiadók által programmatic módon értékesített hirdetéseket is.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Nov 15, 2017 | Online hírek | 0
Szigeti Péter a Médiapiacnak adott interjúban a hazai digitális piacot érő kihívásokról, a 24.hu terveiről, a hírportálépítés nehézségeiről mesélt.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Jan 4, 2016 | Online hírek | 0
6000 webáruház, 273 milliárd forintos online forgalom – eNET kutatás.
Bővebben