2019-es trendek a gasztro világban, vegánok vs. húsevők, tényleg tudatosak-e fogyasztók, és persze kiderül, hogy ki eszik kit

Vajon tényleg tudjuk, hogy mit eszik a magyar? Mit mond a kutatás és mit az utca embere? Mi az a smart sampling, avagy kié az első harapás joga?  Melyek az új fogyasztói attitűdök, hogyan reagáljunk rájuk? Mik az új gasztro trendek 2019-ben, hogyan tudunk több követőt bevonzani? Mit mondanak a gasztro nagyágyúk – a vegánok vagy a húsevők állnak nyerésre?

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ május 22-én a Central Médiacsoport székházában.

Közreműködő márkáink: Nosalty | NLCafé | Nők Lapja Konyha | Meglepetés Konyha

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Foglald be a naptáradba az időpontot és tarts velünk!

PROGRAM

Időpont: 2018. május 22., 9.00 – 14.00 | Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

A nap házigazdája Wossala Rozina, sztárszakács

09.00 – 09.30

Regisztráció

09.30 – 09.35

Köszöntő

Lipták Tímea – magazinüzletág-igazgató // Central Médiacsoport

09.35 – 09.50

Mit eszik a magyar, avagy ezt mondja a legújabb gasztrokutatásunk

Páskuly Gabriella – digitális marketingmenedzser // Central Médiacsoport

09.50 – 09.55

Videó – Mit mond az utca embere?

09.55 – 10.10

Az első harapás joga – okos sampling

Mezei Noémi – kereskedelmi marketingmenedzser // Central Médiacsoport

10.10 – 10.30

Gasztroevolúció

Baics Péter – F&B Director // Société Budapest Csapody Balázs – gasztro szakértő // Société Budapest

10.30 – 11.10

Kerekasztal – Nagyító alatt a fogyasztó

Fenntarthatóság, minőség, márka – fogyasztói dilemmák a döntéshozatal küszöbén. Mi alapján választunk ma?

Czigler Katalin – marketingvezető // Coca-cola // Varga-Nagy Eszter – Corporate Communications, PR manager // IKEA // Gebri Anna – PR manager // Heineken

11.10 – 11.40

Kávészünet

11.40 – 12.00

Gusztustalan áruk helyett kívánatos termékek

Földi Miklós // reklámpszichológus

Meglepő tények a tudatalatti döntéshozatalról. Hogyan érhetünk el apró változtatásokkal nagy bevételeket.

12.00 – 12.15

Integrált esettanulmány

Dévay Gabriella – magazinértékesítési csoportvezető // Central Médiacsoport

12.15 – 12.35

Hogyan alakult át a gasztrotartalom fogyasztás napjainkban?

Pauler Attila – traffic & audience manager // Central Médiacsoport Zrt. // Krankovics Béla – Nosalty termékmenedzser // Central Médiacsoport Zrt.

12.35 – 13.15

Kerekasztal – Gasztro nagyágyúk – (Húsmentes) gasztroforradalom, avagy tényleg csak a vegán a menő?

Biznisz vagy a jövő egyik kulcsa a vegán étrend?

Bodon Judit – dietetikus // Nosalty  // Mautner Zsófia – szakács, gasztroblogger, műsorvezető // Hlatky-Schlichter Hubert – étterem tulajdonos – KIOSK, BABEL, BEEFBAR // Puskás Péter // színész – műsorvezető

13.15 – 14.15

Állófogadás

REGISZTRÁCIÓ

Marketing by

Helyszín: Central Médiacsoport székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)