“A média felelőssége a hiteles beteg-edukációban” címmel tartott előadást a Digital Health Summiton Kriska Erika, a Central Medical Content Hub egészségügyi kommunikációs szakértője. 

✅ Betegbiztonság, a lakosság védelme, BrandSafe médiakörnyezet a gyógyszerpiaci szereplőknek ➡️ Ezekért küzd a Central Medical Content Hub

❓ Mit érdemes tudni a kezdeményezésről? A Central Medical Content Hub a Central Médiacsoport úttörő egészségkommunikációs együttműködése a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központtal (NNGYK), melynek célja a szakmai feddhetetlenség és a hiteles tájékoztatás biztosítása gyógyszerészeti és egészségügyi partnerkampányokban.

🤝 A kiterjedt együttműködés során egyedi elbírálásban részesülnek olyan, ügyfelektől érkező egészségügyi tartalmak, amelyek széles közönség figyelmére tartanak igényt. A Central Médiacsoport stratégiai partnere az ellenőrzésben az NNGYK, amely további egészségügyi intézmények – többek között a Semmelweis Egyetem -, valamint betegszervezetek munkatársainak bevonásával végzi a vizsgálatot.

🎯 A cél, hogy a lakosság tájékoztatása a megértést szolgálja és a végletekig hiteles maradjon.

👉 Még többre vagy kíváncsi az együttműködés kapcsán? Nézd meg az első Central Medical Content Hub konferenciáról készült összefoglalót, vagy alábbi showreel videónkat!



Címkék: