Brand extension üzletágunk jóvoltából jött létre a Nők Lapja Egészség magazin és a Civit közötti együttműködés.
A Nők Lapja Egészség sokrétűen közelíti meg az egészséggel kapcsolatos témákat, és segítséget nyújt az egészséges életvitel mindennapi megvalósításához. A „Nők Lapja Egészség ajánlásával” emblémával ellátott, kézműves minőségű, kizárólag kukoricaliszt és víz felhasználásával készült tészta nemcsak hogy glutént, de laktózt, vegyszereket és egyéb adalékanyagokat sem tartalmaz. A hagyományos tésztákhoz képest háromszor több rostot található benne, így az egészséges életmód fenntartásában, betegségek megelőzésében is jelentős szerepe lehet.
A Civit termékei 2018. nyarától megtalálhatóak a boltok polcain.
Az együttműködésről bővebb információ itt érhető el.
A Central Médiacsoport esetében az általunk kínált médiatermékek erejére alapozva tárunk fel új bevételi lehetőségeket Partnereink számára. A brand extension lényege, hogy egy adott márka magas ismertségét, márkaértékét felhasználva tudjon egy új termék egy másik piacon a versenytársaihoz képest előnyhöz jutni.
Még több információ az üzletágunkról a gombra kattintva érhető el.