A kereskedelmi láncok éves rangadójának is tartott versenyen összesen 12 fő- és 41 alkategóriában mérték össze népszerűségüket a magyar fogyasztók favorit élelmiszerei, melyekre a noklapja.hu oldalon voksolhattak az olvasók. Az aktivitást kiemelkedő médiaértékű és elérésű marketing kampány kísérte a Central Médiacsoport print és online portfóliójában, illetve social felületein.

És hogy miként vélekednek a versenyről a résztvevő vállalatok?

“A Nők Lapja Food Awards versenyen való részvétel különleges lehetőséget nyújt a termékeink és márkáink bemutatására. Egy új platformot, új megközelítést kínál, mely révén sokkal szélesebb közönséghez juthat el az üzenetünk. A Nők Lapja Food Awards révén a fogyasztók függetlenebb, szabadabb kapcsolatot alakíthatnak ki a márkáinkkal és termékeinkkel, hiszen nincs vásárlási kényszer, csak egy emocionális megközelítés. Ami különösen fontos számunkra, hogy a döntés nem egy szakmai zsűri kezében van, hanem a fogyasztókéban, akik a legfontosabbak számunkra. Az ő elismerésük a legnagyobb érték. A tavalyi év tapasztalatai alapján, amikor a Magic Milk laktózmentes epres joghurtunkkal nyertünk, a díj logóját széles körben használtuk: kereskedő partnereink felületein, akciós újságokban és webes felületeken. Ez a láthatóság és elismerés jelentősen növelte az értékesítéseinket, mivel a fogyasztók számára egyértelművé vált a termék minősége és népszerűsége. A díj természetesen a partnereink felé is emelte a termék, illetve a márka nívóját.”

Péter Katalin

kereskedelmi és marketing vezető, Naszálytej Zrt.

“A Nők Lapja Food Awards logó megerősíti a fogyasztói bizalmat és a termék minőségét. A díj növeli márkáink hitelességét, emellett az általános ismertséghez is jelentősen hozzájárul. A tavalyi győzelmünk kapcsán már építettünk erre, akkor többek között a Lacikonyha májgombócleves csomagolására került fel az embléma. A díj a partnereink irányába is biztosítékot jelent a megbízhatóságról, illetve előny számukra az is, hogy egy díjnyertes terméket kínálhatnak a fogyasztóknak. A Nők Lapja Food Awards értékét nagy mértékben növeli, hogy azt közvetlenül a vásárlók ítélik oda a szeretett termékeknek. Büszkék vagyunk rá, hogy a díj által kapcsolódhatunk a Nők Lapja nagy múltú márkájához és az olvasóihoz.”

Czugéber Nóra

Senior Brand Manager, Lacikonyha Magyarország Kft.

“A Nők Lapja Food Awards egyedi abból a szempontból, hogy saját kategóriájában versenyezhet a termék, s mind a fogyasztó, mind a márkák nyerhetnek a részvétellel. A Nők Lapja hitelessége, ismertsége, szakmaisága garancia a sikerre. Az elért első helyezés és a róla való kommunikáció, kampány tovább erősíti a fogyasztói bizalmat a márka és a konkrét termék felé, így bízunk benne, hogy plusz értékesítést is generál.”

Maksi Gabriella

Brand & Trade Marketing Manager, Bonduelle Central Europe

“A Food Awards lehetőséget teremt arra, hogy némi hangzavart csapjunk a piacon, s felhívjuk magunkra a figyelmet, így mindenképp kiemelnénk, hogy a verseny után többleteladást realizálhatunk; továbbá a visszhang kifejezetten jót tesz mindkét márkánknak. Mi több, a verseny révén alaposabb körképet kapunk a vásárlók kedvenc termékeiről, hiszen ez egy közönségszavazáson alapuló megmérettetés, tehát csak az nyerhet, akit valóban szeretnek és ismernek. Épp ezért hatalmas öröm, hogy két márkánkkal is indulhattunk és nem utolsó sorban nyerhettünk. A Nők Lapja mindig is a színvonalas női magazinok közt volt, van és lesz is számontartva. Igényes olvasói nemcsak a cikkek terén, de az élet minden momentumában, így a gasztronómiában is szeretik a minőséget. Egy ilyen versenyen indulni maga a megtiszteltetés.”

Szűts Ágnes & Barabás-Kiss Gréta

marketing manager & marketing asszisztens , Kotányi Hungária & Horváth Rozi