Az ismeretterjesztő lapok szegmensében piacvezető magazin,
weboldalának és social csatornáinak látogatottsága dinamikusan növekszik.

A világ első számú ismeretterjesztő magazinjának legfőbb törekvése, hogy tanítson és gyönyörködtessen – s ami mindennél fontosabb: biztos alapokat és irányt adjon a jövő nemzedékeinek. Középpontba helyezi a világ aktuális gondjait, a tudományos kutatás társadalmi fontosságát és felelősségét.

Még több hazai vonatkozású rovat kapott helyet idei évtől a magazinban!

Ízelítő a magazin magyar vonatkozású rovatokból:

  • Mentor és Junior: fiatal kutatók, tudósok és mentoraik bemutatása
  • Kéktúra – Mozaik: a National Geographic Traveler amerikai stábja nemrég a világ 25 álomcélpontja közé választotta a Kéktúrát. Az új rovat a túra útvonalán található izgalmas helyszíneket mutatja be NatGeo – stílusú utazóknak
  • Mesterségünk címere: a rovat különleges hivatások, mesterségek eszközeit mutatja be
  • Magasabb szempontból: drónképek és ökológiai háttértörténetük Radisics Milán fotós kollekciójából
  • Természet és védelem: védett és különleges fajok, hazai természetvédelmi sikerek

Betekintés a magyar vonatkozású rovatokba

A koronavírus-világjárvány természetesen a lap szerkesztőelveit is felülírja majd valamelyest. Ezzel kapcsolatban jelent meg az ng.hu oldalon a National Geographic Magyarország alábbi közleménye: 

Ng.hu előző évi adatai:

Total kattintás

Total egyedi látogató

Az ng.hu naponta többször friss cikkekkel várja olvasóit.  A statisztika szerint a látogatók legtöbbet a különleges természeti és tudományos hírekre klikkelnek. Egyre népszerűbbek a technikai újításokról szóló hírek is, az űrkutatással foglalkozó témák népszerűsége töretlen.

Roppant nagy népszerűségnek örvend az Önök küldték fotórovat is. A tavalyi év során legsűrűbben kattintott cikk arról szólt, hogy potenciális szuperföldet azonosítottak a Naprendszertől 31 fényévre. Ez megjelenésekor 76 ezer kattintást hozott. Nagyon sokan voltak kíváncsiak az eltűnt pilótanő, Amelia Earthartról szóló cikkre is.  Earthart volt az első nő, aki megkapta a National Geographic Society Különleges Arany Medál-díját is.

Érdemes megjegyezni, hogy a site forrásösszetétele kiegyensúlyozott, nem egy lábon áll a látogatottság. Több mint, 1 200 000 látogatták meg a social oldalakat.
A National Geographic Magazin Magyarország Facebook oldala dinamikus emelkedést mutat, kiemelkedően aktív közel 300 000 követői bázissal!

 Az Instagram oldal 20 000 követővel rendelkezik, ahol folyamatosan lélegzetelállítóan látványos és exkluzív képeket nyújt. Az oldalon leginkább a természetfotók dominálnak.

 

Kiemelt mozzanatok az ng.hu és a magyar NG social platformjain 2019-ben

Tekintse meg a National Geographic nagy elérést biztosító multi-platform ajánlatát!

Ha felkeltette érdeklődését, egyedi ajánlatainkért érdeklődjön Central kapcsolattartójánál!

 

 

Forrás: Matesz Print Audit Gyorsjelentés – 2019 III. né.
DKT-Gemius 2019/1-12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) Facebook, Instagram 2019. 



Címkék: