Korábban írtunk róla, hogy az áprilisi Marie Claire rekordeladást hozott!
Összesen közel 10 500 db fogyott el a tavaszi öko tematikus lapszámunkból, és most újabb rekord dőlt meg, a júniusi megjelenésünk is közel 13 500 példányban kelt el!
A frissen beérkezett eladási adatok alapján kiemelkedően teljesített a magazin nyári lapszáma: a kinyomott példányok mindössze 14%-a maradt meg, összesen közel 13 500 példány fogyott belőle.
A Marie Claire nyári lapszámában az utazás volt fókuszban: 70 oldalas Travel mellékletünkben új utakat fedeztünk fel, az olvasók titkos tavakról, jógakalandokról és a nyár ízeiről is olvashattak. Mindemellett több exkluzív interjút is találhattak a lapban: Scarlett Johansson új filmje kapcsán nyilatkozott, az izraeli Marina Maximiliannel hazájában beszélgettünk, míg a magyar gyökerekkel rendelkező Eden Batki arról mesélt, hogyan ismerteti meg a kaliforniaiakkal a magyaros fogásokat.
A magazinhoz – a Sloggival együttműködésben készült – nyári vászontáskát csomagoltunk két színben, két mintával.
A nyári időszakban kihirdettük az idén tavasszal elindított Marie Claire Hungary Beauty Awards pályázatunk nyerteseit. A verseny óriási sikerrel zajlott: közel 250 nevezésre az olvasói szavazáson több mint 4000 szavazó közel 30 000 szavazatot adott, végül pedig 74 győztest hirdettünk.
Az őszi időszakban pedig – első alkalommal – megrendezzük a Marie Claire Hungary Fashion Awards pályázatunkat.
A Central Médiacsoport hosszú távon építkezik a prémium glossy piacon, ennek jegyében a kiadó megállapodott a Marie Claire licensz tulajdonosával a következő évekre is.