Új hirdetési megjelenések a 24.hu Podcast sorozatában

 

A 24.hu Magyarország egyik vezető hírportáljaként feladatának, sőt, kötelességének tekinti, hogy folyamatosan kísérletezzen új formátumokkal és tartalmi megoldásokkal. Ezért gyártunk a szövegek mellett videós tartalmakat is, és ezért tesszük most próbára magunkat a külföldön már egy ideje meglehetősen népszerű, és nálunk is elterjedőben lévő műfajban, a podcastban.  

Július eleje óta 33 epizód jelent meg 5 podcast sorozatban, és átlagosan közel 10 ezer hallgató indítja el különböző forrásokból podcastjainkat. Beszélgettünk már Afrika kutatóval vagy Gerendai Károllyal a fine diningról. Kibeszéltünk több sztárfocistát, megvitattuk, hogy Columbo szerint miért nincs tökéletes  bűntény, hogy csak néhány izgalmas témát említsünk.

Úgy gondoljuk, rengeteg lehetőséget rejt még a műfaj, és folyamatosan dolgozunk azon, hogy még jobb élményt kínáljunk hallgatóinknak (fejlesztjük az eszközeinket, a tartalomgyártásban folyamatosan kísérletezünk újabb és újabb lehetőségekkel, és további sorozatok indítását is tervezzük). Készen állunk, hogy hirdetőinknek is egyre jobb és hatékonyabb megjelenést tudjunk kínálni egy olyan csatornán, ahol partnereink innovatív imidzsüket erősíthetik célcsoportjukban.

Kiajánlónkban részleteztünk minden rendelkezésre álló megjelenést, lehetőség van tematikusan csatlakozni az egyes sorozatokhoz (#gasztro, #sorozatok, #interjúk, #foci témakörben), vagy általános támogatással/szpot elhelyezéssel elérni egy olyan célcsoportot, akik kifejezetten nyitottak az újdonságokra, használják a modern technika vívmányait, és kifejezetten befogadó állapotban találkoznak a podcastokban elhangzó hirdetésekkel.



Címkék: