„Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win.” írja Szigeti Péter, a 24.hu főszerkesztője a Kreativ.hu-n.
A natív, azaz a tartalommarketing-alapú hirdetések az elmúlt években rengeteg vitát gerjesztettek: Szigeti Péter cikkében bemutatja, hogy a 24.hu milyen rendszert alakított ki, hogy a márkatulajdonos, az ügyfél és az olvasó – vagy videós tartalom esetében a néző – szempontjából is megfelelő minőségben tudjunk tartalmat előállítani. A teljes cikk ide kattintva olvasható.
Fizetett PR cikk
Bár a tartalomért a hirdető felel, mégis, a jó PR cikk olvasmányos és érdekes.
Támogatott tartalom
Teljes egészében a szerkesztőség akaratából születik, a hirdető az ilyen anyagok mellett támogatóként jelenik meg – a fenti szerkesztőségi megoldás jó példa arra, hogy lehet egy témát teljesen új, friss szempontból bemutatni.
Szponzorált cikk
Olyan hirdetési forma, amely a hirdető cég kedvéért jön létre, de formailag, stílusában és hangvételében illeszkedik a 24.hu tartalmi kereteihez és normáihoz.