Ötödik képzési körét indítja októberben a GroupM utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia, amely folyamatosan fejlődik elindulása óta. A digitális gyakornoki program mellett idén tavasszal elindult a médiaügynökségi csoport médiatervező-vásárló képzése is.
Szíveden viseled a szakma fejlődését? Szerinted sincs izgalmasabb, mint a digitális marketing és a média világa? Ismersz olyan fiatal tehetséget, akinek köztünk a helye? Akkor van egy jó hírünk: segíthetsz.
Csatlakoztunk a GroupM Akadémia digitális gyakornoki programjához, amelyet a GroupM, Magyarország vezető médiaügynökségi csoportja indított 2017 elején.
A cél tehetséges, ambiciózus fiatalok megtalálása és elindítása a digitális reklámpiacon, immár közösen. Nem csak alapos képzést adunk, hanem gyakornoki, majd hosszabb távú munkalehetőséget is kínálunk. Olyan témákról adunk a piacon megszokottnál sokkal mélyebb, gyakorlatiasabb tudást, mint a programmatic rendszerek működése, a Google és a Facebook hirdetési rendszere, a social média, a natív hirdetések vagy az email marketing.
Hogy mit tehetsz a jövő szakembereiért?
Ha ismersz olyan végzős vagy pályakezdő fiatalt, akit érdekelhet a lehetőség, kérjük, ajánld figyelmébe a GroupM Akadémiát. A következő gyakornoki program június elején indul, a jelentkezési határidő május 25.