Világszerte, így Magyarországon is elindult az Instant Articles, magyarul “azonnali cikkek” szolgáltatás. A nagy hazai hírsite-ok közül a 24.hu csatlakozott először a programhoz.

A meghirdetés során magazin és online felületekkel értük el a Rowenta által meghatározott célcsoportot. A valaszolok.hu oldalon lebonyolított online kérdőív mellett bloggereknek, olvasóknak és hostesseknek szóló helyszíni terméktesztelési lehetőséget is biztosítottunk egy belvárosi szalonban.

Képek, videó és további információk: http://www.nlcafe.hu/szepuljunk/cikk/rowenta-hajformazokkal-biztosan-tokeletes-lesz-a-frizurad/

A mobil eszközökön történő tartalomfogyasztás módja, eszközei folyamatosan fejlődnek. A weboldalaknak már nem csupán arra érdemes fókuszálniuk, hogy tartalmaik reszponzívan jelenjenek meg: érdemes csatlakozni olyan szolgáltatásokhoz, mint a Facebook Instant Articles, mellyel a tartalmak innovatív formában jelenhetnek meg a látogatók számára.

Mit jelent ez a userek számára?

Gyorsabb és jobb tartalomfogyasztási élményt, azonnali információszerzési lehetőséget kevesebb kattintás által.

Mit ad a tartalomszolgáltatóknak?

Növekvő engagement-re számíthatnak: a Facebook tapasztalatai szerint ugyanis „az emberek gyakrabban megosztják az azonnali cikkeket ismerőseikkel, mint a mobilos webhelyeken közzétett tartalmakat”(1).
Fontos információ még számukra, hogy az új tartalomfogyasztási forma az oldal látogatottságát nem befolyásolja, csupán a forgalmi források köre bővül.

Szeretnéd Te is elérhetővé tenni a szolgáltatást az oldaladon?
A Facebook-on ide kattintva elindíthatod a folyamatot.

(1) Forrás: http://24.hu/media/2016/04/13/begyorsit-a-facebookon-a-24-hu/



Címkék: