Az Offerista digitális reklámújságja hatékony megoldást biztosít ahhoz, hogy a magyar piacon is jelenlévő áruházláncok a lehető legnagyobb közönséget érjék el, a Central olvasói bázisának megszólításával.
Növelve a felhasználói élményt, olvasóinknak lehetőséget biztosítunk arra, hogy akár 20 hazai áruház katalógusát is könnyedén átlapozhassák egymást követően.
Büszkén jelentjük be együttműködésünket a Central Médiacsoporttal, és örömmel üdvözöljük őket partnereink között az egész Európára kiterjedő Offerista Group Hungaryvel. Izgatottan várjuk, hogy veletek együtt megteremtsük a retail jövőjét!
Az Offerista digitális reklámújsága hatékony megoldás biztosít ahhoz, hogy a magyar piacon is jelenlévő áruházláncok a lehető legnagyobb közönséget érjék el, a Central olvasói bázisának megszólításával.
Folyamatosan keressük azokat az innovatív megoldásokat, amelyek lehetővé teszik ügyfeleink számára, hogy kiemelkedő elérésünket és a széles portfóliónkat felhasználva sikeresen elérjék üzleti céljaikat. Média cégként hazánkban először léptünk be erre a területre és ehhez kiváló szakmai partnert találtunk az Offerista Group Hungary csapatában.
A widgetben összesen 20, folyamatosan lapozható katalógus jeleníthető meg, korlátlan számban linkelhető termékkel. A termékeknél megadott link által a felhasználókat egyetlen kattintással átirányíthatjuk a hirdetőpartnereink által megadott landing page-re. A hirdetőink igényeinek megfelelően a webshop adott kategóriaoldalai, vagy a webshopban szereplő akciós termékek is közvetlenül elérhetőek.
A formátum további előnyei között szerepel még a lokáció szerinti pontos targetálás is, mely azon áruházok listájának leadásával érhető el, amelyekre az érvényes akciók vonatkoznak.
A Startlap látogatóinak fő bázisát olyan, városban élő, ABC státuszú főbevásárló nők alkotják, akik fogékonyak a vásárlással kapcsolatos tartalmakra. A Startlap olvasói szeretik a kedvezményeket és figyelemmel kísérik az akciós ajánlatokat/lehetőségeket. Ezért is nyújt kiváló felületet a katalógussal rendelkező hirdetők számára, hogy az akciós újság gyűjtőoldalon és a vásárlás rovat, akcióajánlókat tartalmazó cikkeiben is megjelenjenek.
A Nosalty látogatóinak jelentős részét a városban élő, 30-49 éves főbevásárló nők alkotják, akik nyitottak a gasztronómiával, életmóddal, vásárlással kapcsolatos tartalmakra. Akárcsak a Startlapon, a Nosaltyn is az akciós újság gyűjtőoldalon kiemelt megjelenési lehetőségeket nyújtunk, a katalógussal rendelkező hirdetőink számára, a cikkoldali megjelenések mellett.
A megvalósult kampányról részletes statisztikát is biztosítunk, melyben elérhető mutatók a megjelenések, munkamenetek és katalógus megnyitások.
A Startlap x Nosalty digitális akciós újság ajánlata elérhető itt.