Az Év Tanára és Év Ápolója verseny sikerén felbuzdulva, az NLCafé úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy az édesapákra irányítsa a figyelmet, és 2016 tavasszal megkeresse az ország kedvenc apukáját.
Június közepétől elkezdtük bemutatni a jelölteket, az olvasókat pedig kértük, szavazzák meg, ki legyen az „ország kedvenc apukája”. Az eredményről bővebben itt olvashattok.
Ezek a projektek nagyon hálásak, hisz élmény ilyen történetekkel dolgozni, és kedves témára marketing kampányt szervezni is könnyebb.
Kerestünk 3 celebet (Tilla, Varga Iza és Varró Dani), akik a saját FB oldalukon promózták a kampányt, interjút készítettünk velük, és Varga Iza (a Barátok közt Nórája) sztársága kapcsán a Story Extrába is sikerült bekerülnünk, ahol Iza mellett az NLCafé főszerkesztője, Pácsonyi Daniella és az NLCafé portálvezetője, Bognár Bálint is nyilatkozott a kampányról.
A PR ügynökséggel szoros együttműködésben folyamatosan sajtóközleményeket jelentettünk meg, és azokban a megyékben, ahonnan jelöltünk volt, a vidéki sajtó és rádió felkapta a témát (online oldalaikon, Facebook oldalaikon jelentették meg a felhívásunkat és a jelölteket). Még most is kapunk megkereséseket, hogy interjút szeretnének készíteni a nyertessel (pl. a Klubrádiótól, Kisalföldtől).
Természetesen az utóbbiak hatása nehezen számszerűsíthető, de ezek révén tudunk ott lenni a fejekben, és egy olyan brandként megjelenni, aki nem csak bulvár hírekben és cuki cicákban van otthon, hanem fontos emberi történeteket is bemutat, és komoly témákat véleményvezérként karol fel, hogy aztán a látogatók ilyen témák után kutatva rendszeresen visszatérjenek az oldalra.
A kampány sikeréről pedig beszéljenek a számok:
- az aloldalon 125 ezer látogatónk volt a kampány ideje alatt
- a legnagyobb elérést produkáló cikkünk (http://www.nlcafe.hu/kedvenc_apuka_cikkek/cikk/orszag-kedvenc-apukaja-nacsa-zoltan/) organikusan 95 ezres elérést produkált Facebookon, és 51 ezer látogató olvasta (az összes forgalmi forrásból)
- összesen 114 db médiamegjelenést kaptunk
A kampány annyira jól sikerült, hogy már dolgozunk is az újabb kampányon, amiről hamarosan oldalunkon is olvashattok.