Június 10-én, a húsmentesség világnapjához csatlakozva figyelemfelkeltő kampányba kezd a Nosalty a fenntarthatóbb főzés ösztönzése érdekében: a szerkesztőség egy egész héten át háttérbe szorítja a húsos receptjeit a nosalty.huoldalon és a márka közösségimédia-felületein.
“A húsmentes világnap alkalmából megragadjuk az alkalmat, hogy felhívjuk a magyar társadalom figyelmét egy világszintű problémára, az ipari húsfogyasztás káros hatásaira és a táplálkozással kapcsolatos életmódváltás lehetőségére. A fenntarthatóbb főzés ösztönzése érdekében a húst és a hússzármazékokat tartalmazó receptjeink helyett számos izgalmas húshelyettesítő és húsmentes recepttel nyújtunk alternatívát a Nosaltyn. A Húsbavágó! kampány egy hetében számos cikkel, videóval és recepttel segítünk a szemléletformálásban, vagy csak abban, hogy megtapasztaljuk, a húsmentes ételek sokkal több lehetőséget rejtenek, mint azt gondolnánk.”
Az egy héten át tartó Húsbavágó kampány számos hirdetési lehetőséget is tartogat, melyek részletei tematikus ajánlatunkban olvashatók.