Új bloggerekkel erősíti portfólióját a Caféblog, leginkább utazás, gasztro és beauty témában.

A Caféblog júliusban újra meghirdette VIP programját, amelyre kezdő és profi bloggereket is várnak. A beérkezett pályázatok közül a szerkesztőség dönt, mely blogok kerüljenek a programba, leginkább a minőség és a tematika a meghatározó a kiválasztásnál.

A CafeblogVIP programba felvett blogoknak biztosított a profi szakmai háttér, a széles elérés, a rendszeres workshopok, valamint az informatikai támogatás is bármilyen probléma esetén. A blogokra a Central Médiacsoport sales csapata szervezi a hirdetéseket, mindemellett mindegyik blogger egy saját bannerzónával is bír, amelyet saját maga értékesíthet.

Az új tartalmakkal hirdetőink előtt is újabb lehetőségek nyílnak meg, az elérhető szélesebb tematika és a célcsoportok köre is tovább bővül. A Caféblog idén a megszokott minőségi tartalomgyártás mellett új témakörök elindítását, valamint a korábbiak megerősítését tűzte ki.

A Caféblog Magyarország második legnagyobb blogtere; júniusban havi közel 1,5 millió egyedi látogató kereste fel a szolgáltató oldalait, ami naponta átlagosan 126 ezer usert jelent. Egy hónap alatt több mint 7 millió oldalletöltés generálódott, tehát átlagosan 5 oldalt nézett meg ebben az időszakban egy látogató. A Caféblog főként nőket célzó minőségi és színvonalas blogokat gyűjt össze, amelyek külön kategóriákba (életmód, szórakozás, gyerek és diy, nyugdíjas, utazás, otthon, luxus, kert, egészség, gasztro) rendezve érhetőek el, ami a tartalomhoz köthető, hatékonyabb targetálást biztosít.

forrás: Gemius-DKT 2019/06 (belföldi 15+, pc, mobil, tablet)

Hirdetési megoldásainkért, akciós csomagajánlatainkért érdeklődj az internetsales@centralmediacsoport.hu email címen vagy kapcsolattartódnál.



Címkék: