Még nagyobb hangsúlyt helyez az Akciós-Újság.hu a tudatos vásárlásra
A papírlapú szórólapok ideje menthetetlenül lejár, azonban az egyes üzletek leárazásairól és új termékeiről minden háztartásban érdemes megfelelően tájékozódni. Az Akciós-Újság.hu digitális formában, egyetlen közös helyre gyűjti a legkülönbözőbb hiper- és szupermarketek aktuális röplapjait, ezzel csökkenti a környezeti terhelést, és segít a vásárlóknak a még tudatosabb döntésekben. A Startlap portfóliójában megtalálható kiadvány idei fejlesztései már egy új termékmenedzser vezetése alatt történnek.
Az eddiginél is nagyobb fókuszt helyez a Central Médiacsoport a digitális szórólappiacra, ezért a tavaly megvásárolt Akciós-Újság.hu terméknél jelentős fejlesztéseket eszközöl ebben az évben. A weboldal már korábban is kategóriája egyik kiemelkedő szereplője volt, amely olvasók tízezreit volt képes kiszolgálni a legnagyobb áruházak árváltozásaival kapcsolatban. Most a felhasználói felület átfogó átalakítása, a SEO stratégia megerősítése és az új kereskedelmi partnerek felkutatása kap nagyobb hangsúlyt a terméknél. Mindez Stankovics Mátyás, az Akciós-Újság.hu frissen kinevezett termékmenedzserének irányításával történik.
Stankovics Mátyás a Pécsi Tudományegyetemen közgazdászként diplomázott gazdálkodás és menedzsment szakon, majd a Viapan Groupnál dolgozott, ahol többek között a vállalat brand menedzsereként, később marketingigazgatójaként tevékenykedett. Szakmai sikerei közt szerepel, hogy egykori cégcsoportjának látogatottságát egy átfogó stratégia mentén képesek voltak megtriplázni, mindössze egyetlen év alatt. A marketing,business és brand menedzsment területen szerzett markáns tapasztalatait ezúttal egy online kiadvány fejlesztésére fordítja a Central Médiacsoport berkeiben.
„Sok lehetőség rejlik ebben a termékben. Már organikusan is kiemelkedő érdeklődésre tart számot egy hihetetlenül növekvő piacon – ezt pedig új, kutatásokkal alátámasztott, hasznos funkciókkal szeretnénk minden tudatos magyar háztartás számára még jobbá tenni. Célunk, hogy az oldal látogatottságának növelése mellett ez az ingyenes termék a lehető legjobb felhasználói élményt is kínálja a vásárlók számára, és ezáltal még tudatosabban tudjanak tervezni az üzletek árváltozásaival”