Átalakul a Central Média magazinüzletágának marketing tevékenysége

A nyomtatott médiapiac évek óta tartó átalakulása miatt a Central Médiacsoport folyamatosan vizsgálja a vállalatműködés hatékonyságát és a piaci igényekre reagálva alakítja, fejleszti működési modelljét. A magazinüzletág a brand menedzseri modell után, 2023 június 1-től kompetencia alapú folyamat- és feladatszervezés felé veszi az irányt.

Bővebben

A fiatalok körében legtrendibb márkákkal működik együtt a REFRESHER!

Még csak tavaly startolt el hazánkban a Szlovákiában és Csehországban már sikeres működő REFRESHER, de máris a legtrendibb hazai márkákkal működik együtt. A márka a visszajelzések alapján is rendkívül hiánypótló termék, azáltal, hogy képes megszólítani a 18-30 év közötti modern fiatalokat, mindezt egyedi, fiatalos hangvételben készülő tartalmakkal.

Bővebben

Vasárnapi ebéd esettanulmány

A Sokszínű Vidék rovatában Vasárnapi ebédre invitálja olvasóit, melyben érdekességekkel, hasznos ötletekkel, különleges helyekkel, emberekkel, ínyenc receptekkel és kuriózumokkal várják az érdeklődőket. A Vasárnapi ebéd számukra az ünnepek varázslata, a hétköznapok megkoronázása, a gasztronómia esszenciája és a minőségi étkezés élménye.

Bővebben

Két új tematikus különszámmal jelentkezik a Nők Lapja Konyha!

Hosszú évek óta óriási sikerrel jelenik meg a Nők Lapja Konyha Desszert különszáma, amely évente két alkalommal (márciusban és novemberben) örvendezteti meg olvasóit finomabbnál finomabb édességekkel. Idén ezek mellett két új különszámmal készülünk: júniusban a mediterrán konyháé, szeptemberben pedig a tésztaételeké lesz a főszerep.

Bővebben